Nieuwe aanwinst. Herkansing

Hoi allemaal,

Mijn vorige aanwinst was anders uitgepakt dan gehoopt. Ze ging retour, en na enig dimdammen heb ik uiteindelijk besloten deze te nemen, en ook niet meer te gaan voor een gebruikte, maar een (ongedragen) etalage exemplaar in nieuwstaat. Deze had een leuke korting op de normale list prijs die, laten we wel wezen, doorgaans nogal stevig is uitgevallen.
Ook heb ik nu meteen gekozen voor een Titanium band. Wel ligt het in de bedoeling om later de Kautschukband er bij te bestellen, vooralsnog even daarmee gewacht.
Eerst zien hoe ze bevalt. Ik ben wat voorzichtiger geworden.

De eerste tekenen zijn goed. Nu genoeg gekletst. Foto’s!

Groet,

Nico.

Wederom prachtig dat heb je snel voormekaar,ik wens je veel draagplezier(tu)

GR harb

Prachtig horloge en wederom een prachtige rotor. Als ik eerlijk ben vind ik deze ook mooier dan je voorganger! Veel plezier met deze aanwinst!

Deze is ook fantastisch Nico! (tu)
Hopelijk heb je hier wat langer plezier van :wink:

Héé mannen,

Ja inderdaad vlug geregeld. Eigenlijk had ik mijn keus ook al bepaald welk type chrono de voorkeur had. Dan is het enkel je keus bepalen, en prijstechnisch een goede deal zien te maken. Ja ze is inderdaad mooier (of anders) dan de eerste. Dat was echter een gebruikt exemplaar, van oudere jaargang. Deze was toen ook nog niet in beeld, maar omdat ik geen “gezeur” wilde met een klok die niet goed loopt, toch maar gekozen voor nieuw.

Na 12 uur dragen een afwijking van 0 seconden maar liefst.
Ja ja ik weet het. Je moet een gemiddelde van 14 dagen nemen.
Dit geeft echter alvast vertrouwen.
En wat draagt Titanium lekker licht zeg. Nog niet eerder een band van dit materiaal gehad. De schakels zijn ook extreem flexibel, met heel weinig zijwaartse speling.
Het is geen zwabberbandje :smiley:

Groet,

Nico.

Gefeliciteerd, mooi horloge en erg leuke band ook.