Nieuwe aanwinst.... Het eerste horloge in de ruimte?

Hallo montrepassion,

De Shturmanski chronograaf die ik heb heeft geen draaibare bezel. Er zijn twee versies van: die van mij dus, die heeft een hack functie en geen draaibare bezel, met caliber 31659. Er is ook nog een versie met het 3133 caliber (zonder hackfunctie), maar die heeft wel een draaibare bezel en ook een extra kroon bij de 9.
Gewoon op internet te koop, ze komen met regelmaat af en toe langs. De 3133 versie staat nog op de wishlist, liefst wel met een eerst versie 3133. Ja, daar zijn ook nog twee versies van.

Op het Duitse ebay staat er nu een met de hack functie http://cgi.ebay.de/Poljot-Sturmanski_W0QQitemZ160300484604QQcmdZViewItemQQptZDE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren?hash=item160300484604&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4

Bedankt iedereen voor het lezen en de op-, aanmerkingen en aanvullingen(tu)

Mooi verhaal, historische klok, bedankt voor het delen

VrGr,

Vincent

Dank je voor de genomen moeite om zo’n uitgebreid verhaal op te schrijven! Dat geeft aan dat je erg blij bent met deze aanwinst. En terecht, een mooi verhaal, een mooi horloge en een prachtig uurwerk!

It’s a “Keeper”… Tom !!

Net zoals je post die ik met héél véél plezier gelezen én herlezen heb… (tu)(tu)

Met Bewonderende Groeten,

Chris.

Een mooi verhaal met een mooi horloge dit moet als verzamelaar toch een bepaalde voldoening geven lang gezocht en uiteindelijk gevonden ik vind het prachtig mijn felicitaties zijn bij deze dan ook terecht op zijn plaats

gr Pieter

Ondanks dat ik nioet weg ben van Russen vind ik dit een erg mooii horloge, vooral het uurwerk ziet er erg mooi uit!!

Proficiat (tu)

alles prachtig topverhaal lekker gelezen!

Mooie aanwinst, mooie foto’s en een prachtig verhaal!

Bedankt,

Frank

Met plezier gelezen (tu)

En draag je Rus met plezier!

Prachtige aanwinst, mooie authentieke klok!
Veel draagplezier !

HG

Bedankt voor het schrijven van dit mooie en interessante verhaal.

Jammer dat ik de foto s niet kan zien :disappointed_relieved:

2 likes

Die zijn 15 jaar geleden gehost op Photobucket.
Zijn al lang verdwenen! Misschien heeft @tjvreeken ze nog op de harde schijf … :slight_smile:

2 likes

Als die nog leeft :crazy_face:.

Gaan we dit topic echt nieuw leven inblazen? :rofl:

1 like

Photobucket, die opeens crazy figures gingen vragen voor hun hosting-facilities…

Is ook helemaal niet meer nodig, je plempt nu overal zonder “middle man” je foto’s. Behalve op het MX-5 forum overigens. :roll_eyes: :upside_down_face:

Zo’n “crazy bump” is typerend voor verse leden die het hele forum doorspitten op hun eigen interesses, zonder acht te slaan op de datum van de laatste post in de draad. :wink:

4 likes

Ik had het erbij willen laten, maar ja … nou reageer jij weer. :beers:

1 like

Helemaal waar! Blijft wel grappig, natuurlijk🤪

1 like

…van zijn stokoude laptop uit die periode, die ergens op zolder ligt.

2 likes

Ik herinner me de floppy discs nog, die ECHT floppy waren. Ik leerde destijds Basic op de middelbare school, pakweg 1985. Was niet aan mij besteed, zo’n zwart scherm met abracadabra oranje regeltjes onbegrijpelijke input.

1 like

Ik vind zelf een begin- of einddatum van een topic helemaal niet zo relevant.

Als een topic interessant is, kun je er wat mij betreft op ieder moment mee verder gaan (scheelt ook een hoop dubbele topics). Zo heb ik vandaag een oud ‘leukste’ GMT-topic weer afgestoft, omdat ik een leuke nieuwe aanwinst heb die daar prima in paste … :sunglasses:

PS We gaan nu wel een beetje off-topic. Misschien komt Tom de foto’s nog plaatsen. :wink:

4 likes