Nieuwe aanwinst: Heuer 1964 Carrera Re-edition

Vandaag met de post binnengekomen:

Daarin het Lemania c.1873 uurwerk:


foto van Chuck Maddox

Deze re-edition komt uit 1997/1998(?). Het enige wat er aan ontbreekt is het originele bandje met de gaatjes (gebaseerd op de racehandschoenen uit de jaren 50) maar dat had ik dan toch vervangen. De originele sluitig zit er gelukkig wel aan.
Voor een aantal van jullie waarschijnlijk te smal, 35 mm zonder kroon, maar zoals jullie weten heb ik daar als vintage verzamelaar geen problemen mee.

Ben weer zeer in mijn nopjes!

Hij is mooi zeg, al vind ik zelf die band met gaatjes nog mooier bij dit horloge.

Veel plezier ervan.

Ruud

Strak horloge hoor! Mooie diepzwarte wijzerplaat en dan dat naar beneden gebogen puntje van de chronowijzer: heel mooi.

Hij ziet er nog goed uit. Is hij altijd netjes behandeld door de vorige eigenaar of is hij nieuw? In ieder geval heel veel plezier er mee.

Gerwin

Die is mooi!! Gefeliciteerd Henrik! VPE

echt een klassieker Henrik; heel erg mooi model en uurwerk (verdient eigenlijk een glasbodem!)

Is het trouwens een NOS exemplaar? (sticker nog op bodem)

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Wat nou te klein. Zo horen ze er uit te zien! Beeldschoon. Van harte

Een van de weinige Tag Heuer’s die hier op het forum voorbij komen, maar zeker de mooiste !! Erg mooi, Henrik.
De Re-edition lijn van Tag Heuer is toch wel heel erg mooi, zoals deze maar ook de autavia.

“Size doesn’t matter” heb ik wel eens gehoord, en dat geldt zeker voor deze.

Van Harte, Henrik en veel plezier ermee.

Van harte met deze klassieker.

Dit is wel een heel gaaf exemplaar… Zo zie je ze zelden meer… Koesteren…

Nee, hij is wel gedragen maar dat zou je op de band na niet zeggen. En de sticker zat er idd nog op!

Da’s een mooie, 35 mm geen probleem. Vpe.

Wat een mooi model en helemaal gaaf, veel plezier ermee! Heb je misschien een foto van/met het originele bandje, ben benieuwd hoe dat staat. Deze is in ieder geval lekker strak.

Ik wist trouwens niet dat horloges uit 1997/1998 ook al “vintage” zijn; wat gaat de tijd toch snel :smiley:

:smiley: Vintage is vaak wat kleiner…

Niet heel duidelijk zichtbaar maar you get the picture:

en


beide foto’s van Chuck Maddox

Tanx!

Kan nou niet zeggen dat ik die band zo speciaal/mooi vind… Geef mij de jouwe maar, Henrik. B)

Hoi Henrik.

Echt een mooie HEUER.
Veel plezier ermee.
Groeten,
JohnSr

Erg mooi maar sommige mensen noemen het een tag heurer! Het is heuer bij tag-heuer.

Groeten Dennis.

Als je hem te klein vindt, laat maar komen, bij mij zou hij juist passen. :smiley:
Mooi horloge en caliber, mjam,mjam. kwijl.

Mooi horloge Henrik, zelfs de sluiting

Ha ha! Nee, IK vind m niet te klein. Maar anderen misschien.

Henrik

Gefeliciteerd!! Wat een klassieke schoonheid. Ik heb ook al verschillende malen rond een dergelijk horloge heen lopen dralen, maar inderdaad vanwege het formaat afgehaakt. Maar zooooo mooi :slight_smile:
wear it in good health

Erg mooi, deze !