Nieuwe aanwinst, Heuer Autavia Heritage Chrono CBE2110 (heruitgave 1966)

Niks mis met Tag Heuer, snap niet waar die afkeer vandaan komt op dit forum.
Heb diverse Tag’s gehad, maar ook Omega en Tudor. Afwerking van Tag Heuer is gewoon echt niks mis mee!

Ook deze is weer top! Zag hem laatst ook voor een heel mooi prijsje voorbij komen. Is wel een limited edition toch?

3 likes

Prachtig! Gefeliciteerd. Dit is een geslaagde heruitgave. :ok_hand:

1 like

Proficiat met je NA.

Groeten van zijn broer op lederen band.

7 likes

Prachtig!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1::+1:

1 like

Heel mooi. Goed dat je hem op de stalen band hebt genomen! Ik heb deze ook bekeken maar voor mij komt deze re edition te dicht bij m’n speedmaster. Veel geluk met dit fraaie horloge!

1 like

Mooi horloge niks mis mee

1 like

Prachtige heruitgave deze Autavia…een van de meest geslaagde van de afgelopen jaren imo. Van harte! :+1:

1 like

Mooi. Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Mooi!

1 like

Schitterend, congrats👌🏾

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooie aanwinst ,gefeliciteerd

1 like

Vet!!

Ik heb zijn overgrootvader nog ooit in de verzameling gehad :+1:

10 likes

Veel plezier met uw Heuer.

Morgen ga ik naar een horloge maat, en ook zo een vriend die iets heeft met Heuer. Ik ben benieuwd of hij ook een Autavia heeft.
Hij als horloge gek, heeft niet veel met internet. Maar ik zal morgen eens een boel horloges en ook klokken zien.
Er gaat veel over techniek gesproken worden. Escapement, gangreserve, en welke onderdelen lastig te vinden zijn.
En ik wil eens lekker beumen over de Omega speedmaster.

1 like

Gefeliciteerd mer deze mooie chrono!

1 like

Erg Mooi. Zeker met de stalen band. Leuk zo dik.

1 like

Prachtig horloge gefeliciteerd! Ik zie dat jouw exemplaar streepjes heeft voor elke minuut op de minutencounter. Dat is niet bij elke versie zo, dan is er een streepje per 2.5 minuut, wat ik onlogisch vind. Dus wat mij betreft heb jij de goede versie te pakken! :+1:t2:

1 like

Toppertje dit!

1 like

Ah dat wist ik niet, naar mijn weten is er maar 1 model gemaakt, ik zie het nu ook inderdaad! Dank voor de opmerkzaamheid. Ik kom er echter niet achter wat het ‘nieuwere model is. Op de website van TAG Heuer staat het model met de 2,5 sec markers…en ook in het originele topic staat exemplaren uit 2017 met de 2,5 markers…

Ik zal eens vragen aan heuer…

1 like