Tag Heuer Autavia 1966 reissue in 2017!

Pfff. Ik wil NU een Camaro re-issue :unamused:

huh? Welke letters dan?

Cijfers bedoel ik.

aha

vind ze overigens niet lelijk, maar prima bij de klok passen.

Als ze deze nou eens een beetje betaalbaar in de markt zouden zetten (<2500 euro) dan zou het een bestseller worden. Maar ja, wellicht willen ze dat niet eens

Nee, veel liever het exclusievere 5k imago, past er ook beter bij vind ik… al zou ik dat geld 100x liever aan n sixties exemplaar uitgeven, waw

De definitieve versie:

Ik zeg een dikke pluim voor Tag Heuer, ben ook heel positief verrast over de band!

8 likes

Mooi, met 1 maar: die band lijkt me erg blingbling…! Nouja, dan maar zwarte racing met wit stiksel erop/eraan. Definitieve prijs en beschikbaarheid ook al bekend?

Grt. Marco

Is deze dan al beschikbaar?

De band is top👍

Hier het origineel wat ik in de kist heb liggen en zoals te zien lijkt de band van de nieuwe erg veel op de originele Gay Freres!

2 likes

En is het een limited of een regulier model?

Kan aan de foto liggen maar hij ziet er wel groot uit… 42mm?

Hij is nog niet beschikbaar, ik ga binnenkort bij S&C even navragen of zij al meer weten over het bestel proces. Prijs is ook nog niet bekend.

Voor zover ik weet is het gewoon een regulier model, maar pin me er niet op vast hoor! Verzamelaars werden door de heer Biver verwezen naar het origineel.

2 likes

42mm inderdaad, bezel is overigens ook dikker dan het origineel (maar dat zou 'm eigenlijk juist kleiner doen lijken…)

Frankenwatch …
Als er al een date window komt hoop ik dat de “8” niet horizontaal ligt zoals bij deze

Ook hier is het sparen begonnen, waarschijnlijk haal ik de re-issue van 2032 :joy:

3 likes

Heeft iemand enig idee wat deze ongeveer gaat kosten? Meer dan een speedy ( met see through case back)

Ik vind 'm best tof, maar moet in zulke gevallen toch altijd hier aan denken;

3 likes

Hij zou zo ongeveer € 4.900,- gaan kosten. Afmeting 42x15mm.

42 is te groot.

1 like

Deze re-edition is ook 42mm en ik moet zeggen dat dat niet echt stoort. Hij bevalt me prima :+1:

7 likes