Deze re-edition is ook 42mm en ik moet zeggen dat dat niet echt stoort. Hij bevalt me prima
ik heb al gevraagd of er een pre-order is voor degene die op de presentatie aanwzig waren ⦠geen antwoord nog
maar voor 4900 incl stalen band wil ik er wel 1 hebben
Ik hou niet van Re-issues maar deze is wel echt schitterend⦠Zal vast goed gaan verkopen aangezien hij qua uiterlijk zo dicht bij het origineel ligt.
Welk uurwerk zit er eigenlijk in? Modulair of eigen uurwerk?
Eigen uurwerk Heuer02 op basis van het enige tijde geleden ontworpen CH80 chrono uurwerk.
Dan is 4900 niet gek veel.
Klopt, Mr. Biver wil het merk in het ātussen segmentā plaatsen, ze hebben tegenwoordig ook een manufactuur tourbillon voor āslechtsā ā¬15K.
Aan de andere kant, 4,9K zou ook eigenlijk teveel zijn voor een model met ETA aan boord. Laat maar komen al die manufacturen voor āschappelijkeā prijzen, hoop alleen wel dat dergelijke uurwerken goed genoeg ontwikkeld zijn als duurzame werkpaarden.
Op leer ook mooi!
Die wilde ik net postenā¦
De prijs zakt al, bijna een koopjeā¦
Dat is de prijs op leer. Staal zal wel 4900 zijn.
Durf 'm voor mān polsje niet ongezien te bestellenā¦
Dan zijn hommages door boutique-merken nog niet zo slecht eigenlijk (gebrek aan inspiratie)?
Snap ik
gelukkig heb ik hem al omgehad dus ik bestel hem āgezienā
dat wil iedereen ⦠5K voor een 60ies model , maar dat station zijn we inmiddels al zoān 9 maanden gepasseerd dus reken maar op het dubbele
42mm is wel een normale maat, 15mm twijfel ik een beetje over. Met wat voor ander horloge zou je hem vergelijken qua draagcomfort/pasvorm?
van degene die ik zelf heb
Breitling 1765 / 7650
JLC Geo Master Compressor
Rolex GMT II-C (maar dan zonder de scherpe lugs die in je pols bijten)
Ik heb deze 3 weken geleden gepast in de Bijenkorf en Den Haag. Hilarisch proces.
Ik: ādank u wel, maar ik vind hem toch te hoogā
Verkoper: [kijkt niet begrijpend]
Ik: āik bedoel te dikā
Verkoper: ātja meneer het is een automaat, die zitten vól met onderdeeltjesā
Ik: āokeeeeā¦ā