Tag Heuer Autavia 1966 reissue in 2017!

Deze re-edition is ook 42mm en ik moet zeggen dat dat niet echt stoort. Hij bevalt me prima :+1:

7 likes

ik heb al gevraagd of er een pre-order is voor degene die op de presentatie aanwzig waren … geen antwoord nog :frowning:

maar voor 4900 incl stalen band wil ik er wel 1 hebben

6 likes

Ik hou niet van Re-issues maar deze is wel echt schitterend… Zal vast goed gaan verkopen aangezien hij qua uiterlijk zo dicht bij het origineel ligt.

1 like

Welk uurwerk zit er eigenlijk in? Modulair of eigen uurwerk?

Eigen uurwerk Heuer02 op basis van het enige tijde geleden ontworpen CH80 chrono uurwerk.

Dan is 4900 niet gek veel.

Klopt, Mr. Biver wil het merk in het ā€œtussen segmentā€ plaatsen, ze hebben tegenwoordig ook een manufactuur tourbillon voor ā€œslechtsā€ €15K.

Aan de andere kant, 4,9K zou ook eigenlijk teveel zijn voor een model met ETA aan boord. Laat maar komen al die manufacturen voor ā€œschappelijkeā€ prijzen, hoop alleen wel dat dergelijke uurwerken goed genoeg ontwikkeld zijn als duurzame werkpaarden.

Op leer ook mooi!

2 likes

Die wilde ik net posten…

1 like

De prijs zakt al, bijna een koopje…

Dat is de prijs op leer. Staal zal wel 4900 zijn.

Durf 'm voor m’n polsje niet ongezien te bestellen… :smirk:

Dan zijn hommages door boutique-merken nog niet zo slecht eigenlijk (gebrek aan inspiratie)?

1 like

Snap ik :wink:

1 like

gelukkig heb ik hem al omgehad :wink: dus ik bestel hem ā€˜gezien’

dat wil iedereen … 5K voor een 60ies model , maar dat station zijn we inmiddels al zo’n 9 maanden gepasseerd dus reken maar op het dubbele

1 like

42mm is wel een normale maat, 15mm twijfel ik een beetje over. Met wat voor ander horloge zou je hem vergelijken qua draagcomfort/pasvorm?

van degene die ik zelf heb

Breitling 1765 / 7650
JLC Geo Master Compressor
Rolex GMT II-C (maar dan zonder de scherpe lugs die in je pols bijten)

Ik heb deze 3 weken geleden gepast in de Bijenkorf en Den Haag. Hilarisch proces.

Ik: ā€œdank u wel, maar ik vind hem toch te hoogā€

Verkoper: [kijkt niet begrijpend]

Ik: ā€œik bedoel te dikā€

Verkoper: ā€œtja meneer het is een automaat, die zitten vól met onderdeeltjesā€

Ik: ā€œokeeeeā€¦ā€

14 likes

:joy: