Tag Heuer Autavia 1966 reissue in 2017!

Wat een mooie nieuws uit Tag Heuer land. Ze gaan de Autavia 1966 opnieuw uitbrengen in 2017, ik zeg cool!

4 likes

Héél cool. Benieuwd naar prijs.

De prijs, de diameter en of die nog te krijgen is want waarschijnlijk zijn er bij alle dealers al wel mensen met bestellingen.

Inderdaad erg vet, en ben ook benieuwd naar de prijs. Ze hebben pas geleden nog de Monza een Re-Issue gegeven, en die prijs hakte er ook behoorlijk in :wink: Dat zal niet anders zijn bij de Autavia denk ik zo…

Ach ja, kijken mag!

8 likes

Ziet er top uit!

Erg gaaf! Ik ben benieuwd!

Ik ga alvast sparen.

Vrees dat het spaarvarken niet vet genoeg staat!

Aha, dus de nummer 3 van de hf votes heeft gewonnen.

1 like

Benieuw wat voor kaliber erin gaat komen. Het origineel heeft een Valjoux 72. Dit zijn zeer gezochte verzamelaarshorloges.

Zal wel weer een paar mm te groot zijn vrees ik.

3 likes

Zal wel weer een paar euro te duur zijn vrees ik…:grin:

2 likes

Hopelijk te groot en te duur. Dat zou het bijzonder makkelijk maken om hem niet te kopen :slight_smile:

4 likes

of te klein en te duur! Te duur is gewoon de beste reden-)

Mooi horloge, ben benieuwd naar de re-issue! Zal er zelf echter niet voor in de markt zijn waarschijnlijk.

Bijzonder fraai. Hopelijk gaan ze weer meer mooie horloges maken. Heb ooit een Tag Heuer gehad (in 1993 een 2000 serie quartz, gekocht van m’n eerste salaris) en lange tijd een zwak gehad voor het merk. De laatste jaren echter blijf ik niet eens meer staan voor de vitrine.

Groeten
Rutger

Bloody hell, DAT is nog eens een geile klok. Gelukkig véél te duur (want ik ken mezelf)

Erg mooi !! :heart_eyes:

Heel gaaf.

Haha mijn eerste gedachte