Tag Heuer Autavia 1966 reissue in 2017!

Erg mooi! Misschien moet ik er toch maar over gaan denken om een racer aan de collectie toe te voegen…

Die zou 42mm worden toch? Of passen ze de maten van re-issues ook wel aan?

2e toch?

Benieuwd naar de specs en prijs.

Het origineel heb ik al :slight_smile:

Maar deze re-issue gaat er ook komen :thumbsup:

14 likes

Een leuk Autavia filmpje !!!

2 likes

Vandaag opeens wel ja :wink:

Helaas wel ja. In plaats van dat ze eens wat uitbrengen voor de gewone man. Rond de 2.5k zou leuk zijn.

Helaas zal deze wel het dubbele gaan kosten…

Maar hij blijft ontzettend gaaf!

Precies, die price range is nog leuk, maar de re-issue van de Monza, de CR2080 meen ik, kost ook al rond de €4700,- dus de Autavia zal inderdaad zoals je al aangaf rond de 5k gaan hangen, en dat gaat hem niet worden :wink: Helaas. De Monaco gaat er ook al makkelijk over heen. Zwaar leven :slight_smile:

Gaat waarschijnlijk een Sellita in vermoed ik. Prijs zal net onder de nieuwe Monza liggen, die kast heeft een bewerking meer.

Overigens prachtig is 'ie! Hopelijk gaan meer fabrikanten deze kant op.

In ieder geval veel te veel voor wat je krijgt dus…? En je betaald puur voor de naam van het model, dat vind ik dus altijd zo jammer.

Wel ja, dat, maar ook voor styling die na 50 jaar nog steeds staat als een huis.

Hij is mooi maar gelukkig niet mijn keuze.
Oeff… Dat scheelt weer paar K :sweat_smile::sweat_smile:

Gezien de “magie” rondom en de populariteit van de Autavia in het algemeen zal ik er niet gek van staan te kijken dat de prijs richting 5,5-6k gaat.
Maar die Monza… :heart_eyes:

Kop op, Calimero. Gewoon afstuderen, leuke baan zoeken en gedisciplineerd sparen. Er lopen hier studenten rond met een klok voor netto modaal salaris.

3 likes

Ja dat is waar, maar het gaat er ook om wat je principieel wilt uitgeven :stuck_out_tongue_winking_eye:

En dat heeft mijn inziens niets te maken met ‘de gewone man’.

1 like

Jammer (voor mij persoonlijk) dat het dit model is geworden en niet de witte versie (die wel bij de laatste 4 was) … maar goed, mijn bankrekening daarentegen zal dankbaar zijn :wink:

2 likes

De Monza re- issue vond ik overprijsd, want voor die prijs vind je een meer dan gaaf vintage exemplaar. De Autavia is een heel ander verhaal, een 2447 is niet meer te betalen en is een veelvoud waard van de re- issue à 6k.
Grts,
Gianni

Ik heb al nachten niet kunnen slapen. M’n hebberigheid speelt me weer parten. Wanneer houdt het nu eens op? Ik had me nog zo voorgenomen, voorlopig even geen nieuwe aanschaf. Aaaagh…