Tag Heuer Autavia 1966 reissue in 2017!

39/40mm , waterdicht , in-house automaat , geen datum

zo dicht mogelijk bij het origineel blijven (tot in de kleinste details) en ik schat tussen de 6.3 en 7.8K euro

doet u mij er maar 1 , dan kunnen de vintage in de kluis blijven :wink:

1 like

Of the ‘Poor Mans version’!:relaxed:

2 likes

Wat een beauty! Als de diameter ongewijzigd is dan wordt het wel heel lastig om nee te zeggen. Ik ben al aan het sparen

Dat is goed nieuws. Helaas ik vrees dat, zoals alle moderne re-issues, zal te groot zijn (42mm) :confounded:

Wat dede voorgaande reissues qua prijs??

8 likes

Mooi. Maar wat een rare datum

Het is nog een prototype, getoond op het Heuer Collector Summit (zie ook: Onderweg naar neuchatel), maar verder alles wat ik ervan verwachtte (helaas): groter, automatisch en datum waar ze waarschijnlijk nog een passende schijf voor moeten maken.

Maar hij is wel mooi! Hoewel ik een beetje bang ben voor de prijs, want wat ik eerder ergens hoorde was niet mals voor een reissue.

Maar krijgt wel manufactuur, super gave klok!
Maar is 't al bekend wat het formaat wordt?

Aha! Thanks!

Jammer dat er een datum op moet schijnbaar

Oeh ja idd alles moet weer groter, en waarschijnlijk ook weer een selitta SW200 met een Dubois-Depraz chrono module erop. Vorige week bij S&C in de tijdelijke winkel in Utrecht een Heuer Carrera Calibre 17 om, deze:

Mooi horloge op de foto maar geen click in real life, te groot, te hoog, en dat de kroon en chronodrukkers niet in 1 lijn liggen verdient ook niet de schoonheidsprijs. Wat wel goed was was de korting, mocht weg voor eur. 3250,-

Schitterend horloge !!!

Hop! Halen voor die prijs! :wink:

1 like

Winner als het 40mm zou zijn!

1 like

My idea! Net wat groter dan het origineel maar niet teveel!

compleet inhouse movement , Heuer 03 , doorontwikkeling van de CH80 die in de ijskast gezet was

Ik heb de hele movement fabriek mogen zien en het is echt mooi om te zien

afmetingen 42mm
100m waterproof
datum op 6
automatisch uurwerk
prijs gerucht , <5k euro

en om Mr Biver te quoten 'This is not a watch for collectors , this is not released as a re-issue but as an “Inspired by” (like the mini or fiat 500) 
 oh, and one last thing , all the collectors that are present are not allowed to buy it , this watch is not for you 
 stick with the originals "

2 likes

4 likes

hij lijkt blauw. Istie dat ook?

Wat een prachtklok trouwens!

zwarte bezel en zwarte wijzerplaat