Beste, hier mijn nieuwe Tag Heuer!
Vind ik zelf een stoer model met een mooie valjoux erin.
Het valt mij op dat tag heuer toch wat minder voorkomt op dit forum.
Enige is dat het saffierglas best beschadigd is, zeker op 5 plaatsen een krasje.
Iemand enig idee waar ik zon glaasje opnieuw erin kan laten zetten en de kosten hiervan?
Natuurlijk wil ik dan wel gecoat glas. Is dat zo op te vragen en heeft iemand ervaring met het bestellen en laten plaatsen van nieuw gecoat glas?
Gelijk even laten testen op de hartslagmeter, loopt op de ene kant 2 seconden voor en achterkant 2 seconden achter!
Er is wel iets raars gebeurd met de resolutie van de foto, ach.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Neem aan dat je met ‘nieuw’ bedoelt ‘nieuw gebruikt’? Anders is er zoiets als garantie wanneer het saffier beschadigd is. Best knap, trouwens. Is mij nog nooit gelukt. Maar probeer deze eens http://www.uurwerkreparatie.nl/.
Je ziet inderdaad niet zo heel veel Tag Heuers op dit forum. 't stikt hier wel weer van de Omega’s en Rolexen en ook aardig wat Seiko’s, gelukkig dan wel weer. Anyway, veel plezier met je klok en probeer scherp te stellen op je horloge, als je een foto neemt. Je hebt nu gefocust op het grijze jeansstofvlak. Heeft niets met resolutie te maken. (Meer) foto’s vinden we hier altijd fijn!
Dat zijn mooie plaatjes!
Misschien beter deze post omvormen tot ‘Show your (TAG) Heuer!’
Er zitten er wel een paar verborgen in de horlogedozen hier en daar…
Ik zeg, eruit met die klokken en let’s see em!
Prachtig en inderdaad “stoer” horloge! gefeliciteerd en geniet ervan. Je zal moeten denken aan een origineel glas met een prijs van ong. 175 euro. Zelf laten maken zal gok ik rond de 60 a 70 zitten. In mijn ogen is saffier gewoon saffier toch?
Prachtig en inderdaad “stoer” horloge!
gefeliciteerd en geniet ervan. Je zal moeten
denken aan een origineel glas met een prijs van
ong. 175 euro. Zelf laten maken zal gok ik rond de
60 a 70 zitten. In mijn ogen is saffier gewoon
saffier toch?
[b] Dankk… Haha ik heb inderdaad een prijs tehoren gekregen van 175 euro!!! HAHA Horlogeglas.nl (de tip van NIELS1974) zei ongeveer 50 - 60 euro.
Ik weet eigenlijk niet of er verschil te zien is. Zoals ik in mijn opening schrijf wil ik wel echt graag zo’n ARcoating gloed erover. Ik weet alleen nog niet of dat bij horlogeglas.nl zo is. Ook niet of dat origineel zo is bij dit model.
Zou er verschil zijn in origineel en opmaat gesneden saffierglas?
Prijsverschil is toch best wel groot vind ik zelf.