Yep eindelijk het heeft lang geduurd en op de 1 of andere manier nooit gelukt of door gezet … maar gelukkig eindelijk in mijn bezit mijn "Holy Grail"

wow wat een klok … vooral in deze staat, want zgan is het idd een “Holy Grail”
en het is een Seiko Tuna
(tu)
nu eerst maar wat foto’s …

mijn katjes vinden de blikjes hun “Holy Grail” 

en op mijn pols…

ik ga geen hele review schrijven die zijn er al genoeg, ik meen dat Tom dat al eens heeft gedaan.
maar in het kort, de uitstraling is geweldig …dat wat je van een seiko gewend bent maar net allemaal even wat strakker en mooier.
de kast maat is redelijk groot maar draagt erg standaard door de extreem korte lugs.
het gebolde glas geeft een vintage look (vind ik dan
) maar alles is nog zo super mooi strak dat ik niks kan vinden waar ik me aan zou kunnen storen.
ik wilde het eerst eigenlijk niet posten maar door het volgende wat ik wel grappig vond toch maar wel…
heb je een duiker …stoere klok die tegen een stootje kan om je pols … 
ging ik even stofzuigen …maar !! eerst klok af want je zou hem maar eens stoten
yep …zo ben ik …lol 
en ik kon het niet laten van mijn “Holy Grail” en normaal ben ik ook niet zo want ik kan zeker wel erg blij zijn met een nieuw horloge en ben er ook vrij gemakkelijk is met kopen …maar ook met verkopen.
Vaak wordt er wat naar gereageerd naar de “flipperaars” maar ik vind dat eerder lekker relax 
Ik kan me nu ook niet voorstellen dat deze geweldige Tuna nog een keer zou vertrekken, maar weet zeker dat dat een keer gebeurd …en dat maakt toch helemaal niet uit, juist geinig als er meer mensen lol van kunnen hebben dan dat zoiets stof ligt te happen bij iemand in een la 
Vat het aub naar niet verkeerd op …de wel of niet flipperaars dus voor het geval iemand het gemist heeft =>
<=

en veel draagplezier.