Nieuwe aanwinst! Hommage? Ja. Leuk? Misschien. Houden?

10 likes

Mooi hoor en zou even blijven wat mij betreft.

Hele mooie aanwinst zou deze zeker houden .

Inruilen voor een cursus foutloos schrijven.

4 likes

Je had, naast dit correcte commentaar leveren, ook de taalfouten even kunnen corrigeren. Alleen commentaar leveren is een beetje makkelijk, zeker omdat er niet inhoudelijk op het horloge wordt gereageerd.

Inmiddels heb ik de correcties gedaan, niet iedereen is de Nederlandse taal 100% machtig.

Grt. Marco

4 likes

Mooie klok hoor!

Groet,

Remy

Leuk :thumbsup:
Vind de oudere modellen van Bulova sowieso leuk.

Veel plezier ermee, ik zou hem zeker houden maar mocht je er van willen … mag je me zeker een Pm sturen :wink:

Pieter

Je hep eg niets beeters the doe zekerz

Ik vind er persoonlijk niet zoveel aan, maar dat is meer mijn probleem dan het jouwe.

1 like

Leuk! Heb ooit ook zo’n soort hommage gehad.

Groeten
Rutger

4 likes

Hommage vind ik hier ( Glycine ) niet helemaal op gaan.
Dan is ieder horloge met fluted bezel een hommage.

Grt.

1 like

Het loupje is misschien niet heel zichtbaar maar ik vind 'm toch wel wat van een datejust weghebben :grin:

(foto gejat van het net)

Groeten
Rutger

1 like

Ja, ik weet niet wie er het eerst was met een fluted bezel.

Nieuwe aanwinst. hommage ja leuk? misschien. houden?

Ik vind de titel nog steeds vaag.
Nieuwe aanwinst. Een hommage?..ja!..leuk?..mischien!..houden??

:grin:

Vaag? Misschien. Ja. Leuk

Leuk ding, houden!!!

Hoofdletters en interpunctie ook nog even verbeterd. Hoewel hier nog wel enig verschil van interpretatie kan spelen.:slight_smile:
En m.b.t. het horloge; ja best leuk. Maar ben toch niet zo van de hommages, merk ik ook weer als ik dit zie. Maar belangrijkste is natuurlijk dat jij 'm leuk vindt. Dus, veel plezier ermee!

Erg leuk horloge. Ik zou hem houden.
Verder niks aan trekken van de taalpuristen hier. Ik moet zeggen dat ik het stadium om er moe van te worden bijna voorbij ben.

Ik hoop niet dat bij elke post op het forum het taalgezeik op gaat treden, want dan is voor mij de lol eraf.

Zo, ben ik dat ook even kwijt…

3 likes

Leuk. Verzamelrichting op zich DDenDJ look-a-likes van ā€œgroteā€ merken.

Waar ik doodmoe van word is een stroom van losse woorden, zonder enige interpunctie en hoofdlettergebruik. Er is vaak geen touw aan vast te knopen. En heel vaak komt dit niet doordat de schrijver werkelijk niet beter kan. We hebben allemaal de lagere/basischool afgemaakt. Vaak is het gewoon omdat iemand geen zin heeft om een klein beetje z’n best te doen om iets te schrijven dat enigszins leesbaar is. We zitten hier nu eenmaal op een forum, waar we communiceren met geschreven taal. Ik heb het nog niet eens over ā€˜d/t’-gebruik etc… Heeft niets met ā€˜taalpurisme’ te maken, maar alles met een heel klein beetje aandacht voor wat je typt.

Zo, dat ben ik even kwijt.:slight_smile:

3 likes