Was laatst bij mijn vader en die had nog een oude vitrinekast van mij staan die niet meer gebruikt werd… opeens kwam in me op dat ik daar natuurlijk prima mijn horloges in kan doen aangezien ik er nog niet zoveel heb! Dus in de auto laden dat ding en naar huis, meteen ophangen en jahoor… stond prachtig! Hierbij een paar foto’s van hoe het er nu uitziet:
Nadat ik de kast had opgehangen kwam de volgende ochtend de TNT aan de deur met een pakketje, leuk een horloge dat ik had besteld was binnengekomen. Was een heel simpel klokje had er niet zoveel van verwacht maar vind hem toch heel leuk!! Hierbij wat foto’s :
Bedankt voor het kijken! De verzameling wordt steeds groter en ik ben aan het kijken voor een volgend klokje, denk aan de Omega Seamaster GMT , Tudor Herritage Chrono of de Rolex Submariner… eerst even verder sparen!
Prachtige collectie .
Als je zo door gaat krijg je een mooie verzameling bij elkaar ,
Prachtige Breitling heb je.
Dat is het eerste waarna ik kijk.
Ga zo door
Groeten
Jack
Prachtige collectie .
Als je zo door gaat krijg je een mooie verzameling bij elkaar ,
Prachtige Breitling heb je.
Dat is het eerste waarna ik kijk.
Ga zo door
Groeten
Jack
Bedankt voor de leuke reacties! Ben er ook heel trots op, klokken zoals de Breitling blijven toch het meeste hebben… alles klopt en die heb ik ook het liefst om. Op naar het volgende high-end horloge! Denk eind van het jaar dat er weer een mooie om de pols zit, moet natuurlijk niet tevaak een nieuw horloge kopen want ik moet wel van de rest blijven genieten!
Dat ziet er fantastisch uit Quantore.
“un musée petite montre”
En wat lijkt me dat een heerlijk gevoel,
zo ‘ochtends uit je bed en dan al mijmerend voor die vitrine te staan, om te dubben welk horloge om de pols mag!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Bedankt! En marnix is inderdaad heel leuk om naar te kijken, het kloke is heel leuk… koste helemaal niks ( 15,- inclusief verzenden) Maar je zou het er niet vanaf zien… hele grappige aanwinst en zo merk je er niks van met het sparen voor een nieuw horloge!