Nieuwe aanwinst: Ik kon het niet laten...

Vandaag naar de juwelier gegaan om naar de Tissot Gentleman te kijken met de gedachte om de quartz aan te schaffen. Uiteindelijk toch met de powermatic naar buiten gelopen.

Ik hoorde tevens van de juwelier dat alle prijzen per 1 september omhoog gaan! Ook die van Tissot! Wellicht dus iets om rekening mee te houden mocht je een horloge willen kopen.

Na een tijdje de Seiko Prospex SRPE33K1 te hebben gedragen en nog steeds doe ben ik er wel achter gekomen dat dit best een flink horloge is dat niet makkelijk met nettere kleding te dragen is.

Ik zocht dus een wat netter/slanker horloge dat beter past bij nettere gelegenheden.

Uiteindelijk de keuze gemaakt om naar de Tissot Gentleman te kijken. Het is werkelijk een prachtig horloge om te zien! Ik ben de deur uitgelopen met een Powermatic 80 met blauwe dial:

34 likes

Mooi!

1 like

Het blauw van de Powermatic is veel mooier dan van de quartz, wat ik meer naar het paars vond neigen.

Chique aanwinst!

1 like

Zit daar zo’n verschil in ja? Ik had eerst een zwarte quartz om mijn pols. Voelt toch minder premium aan. Vandaar de keuze gemaakt om toch voor de powermatic te gaan. Die blauwe kleur is ook echt fantastisch en ook niet te schreeuwerig wat bij die Seiko wel zo is.

1 like

Ik vond van wel, en heb niet zo’n beste ogen meer :face_with_monocle:

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd!

Gaan de prijzen overal omhoog, of alleen bij dje juwelier?

1 like

Dank! Wat ik begreep overal.

Gefeliciteerd met je Powermatic 80, heel net horloge. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Het klopt dat per september veel horloges duurder gaan worden, niet alle merken maar de meeste wel.

1 like

Prachtig horloge, mooie dial, goed merk, veel plezier er mee gewenst!

3 likes

Gaaf horloge, leuk merk en model.
Veel plezier er mee!

1 like

Nice , proficiat

1 like

Hier kun je niet fout mee gaan, heel mooi horloge.

1 like

Volgens mij is de kleur van de wijzerplaat van iets mindere kwaliteit bij de quartz versie. Ik heb de quartz versie en ben daar zelf ook nog altijd tevreden over.

Gefeliciteerd met de aankoop btw. :sweat_smile:

4 likes

Ah, vandaar.

Desalniettemin ook mooi!

Veel plezier er mee!

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst!

1 like

Alle horlogeprijzen van de Swatchgroup gaan met 5-10 procent prijzen omhoog. Dit hoorde ik van de week bij boutique Tourbillon op de Pc Hooftstraat. Dit kan zo maar een aantal honderd euro schelen op bijvoorbeeld een Seamaster 300 (hier keek ik naar)

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Mooie aanwinst. Geniet in alle gezondheid!

1 like

Dank jullie wel!