Toch maar besloten om een NA topic te maken aangezien dit forum gebaat is met nieuwe content en ik niet vaak wat zinnigs te melden heb.
Omdat ik lui van nature ben en het ook nog eens Zondag is heb ik wel een copy paste gedaan vanuit het Damasko only topic, deal with it.
Komt er een muziekje voor de sfeer? Nee, bloedhekel aan dat geneuzel. Sorry voor de liefhebbers maar niet heus.
Wat een rare Damasko week is het geweest zeg, vorige week Zondag in het bezit gekomen van een DS30 met army green secondewijzer. Super gaaf ding alleen bleek de stalen band voor mij geen goed huwelijk te zijn.
Eerste plan om die dan maar los te verkopen werd uiteindelijk geheel onverwachts de verkoop van het horloge en band.
De DC57 van Daffie had ik al een paar keer voorbij zien komen maar witte wijzerplaat en een chronograaf, is dat wel iets voor mij? Eigenlijk niet.
Maar er bleef een stemmetje in mijn hoofd zeggen probeer het eens wie weet, en flipperaar als je bent hij kan altijd weer weg.
Met een witte blijf je zitte is de spreuk dus misschien ook niet.
Sinds Woensdag om de pols en echt eerlijk waar ik ben er super blij mee, een gevoel dat zich niet laat uitleggen maar het voelt gewoon goed.
Gaat de DC57 voor altijd blijven zoals mijn Oris en Citizen, dat weet ik nog niet maar deze rare Damasko tovert een glimlach op mijn gezicht iedere keer als ik er naar kijk.
Vandaag op een mishap bandje van the watch-steward, fijne bandjes.
@Aircooled veel plezier van de Breitling @daffie bedankt en @Zulu veel plezier met de DS30 en bedankt allen voor het mogelijk maken van deze week vol Damasko drama.
Nee natuurlijk niet dat was gewoon een leugen om jullie in beweging te krijgen. Stop jij ook nog een wortel in je schoen voor het paard van Sinterklaas? Je moet niet alles geloven Jelle.
We zijn gelukkig niet op het Noord Koreaanse horloge forum dus wat mij betreft mag iedereen zijn mening geven. Maar het is natuurlijk leuker om een complimentje te krijgen.