Nieuwe aanwinst is binnen!

SLechts een week onderweg geweest en vandaag afgeleverd. Mijn gouden Seiko5 sports. En hij is nog mooier dan op de site fotos.


Met deze dollarkoers loont het echt om in het buitenland te kopen. Ik zag onlangs een seiko chrono welke omgerekend inclusief verzending 100 euro was. Bij de juwelier in Nederland lag hij voor 300 euro!

gefeliciteerd met je aanwinst. Vind het horloge wel een leuke vormgeving hebben, maar dat goud,…daar heb ik zelf niet zoveel mee.

veel plezier ermee !

Ach een beetje goud op zijn tijd is echt niet fout. :wink:

Mijn beste,

Van harte, met dit blinkende horloge.

Een solide ‘Seiko 5’ hart in een flonkerende uitstraling.
Très chique. (tu)
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit blinkende horloge.

Orologio Signaturis Temporis

Dreski,

Gefeliciteerd met deze aankoop. Het is een prachtig exemplaar, dat goud met die gele wijzerplaat.
Kopen in het buitenland loont inderdaad de moeite, heb ik zelf ook ervaring mee.

Persoonlijk vind ik de gouden kleur wel mooi, toch wat meer klasse dan een stalen exemplaar. Ik weet smaken verschillen, daarover valt niet te twisten, belangrijkste is dat je hem zelf mooi vindt.

Ik zou deze ook hebben gekozen.

groet

Ed

Ik heb de stalen ook met witte wijzerplaat.

Ik houd van gevarieerd eten. :wink:

Hi Dreski,

Die is snel aafgeleverd, een meevaller.
Het is een fraai exemplaar. Ik ben zelf niet zo’n voorstander van gouden banden, maar over míjn smaak valt niet te twisten :smiley: Maar goed fout met goud is ook goed ofzoiets.
Ik denk dat een honey-kleurige croc er ook wel mooi aan zal staan. Zo niet, neem ik hem weer graag over :wink:

Veel draagplezier,

Martin

mooi of niet mooi is een kwestie van smaak, maar een feit is dat
goud momenteel rocket high is dus in elk geval een goeie
investment :smiley:

Das een heeeeele mooie!!!(tu)

veel plezier ermee!
Gr Dennis

Hij is erg mooi!

Veel plezier met deze mooie Seiko

Groet,

Paul
Leeuwarden

Dat is niet verkeerd, dreski. Gefeliciteerd met deze gouden vondst.

Groeten, Tom Vreeken.

Gefeliciteerd met je nieuwe Seiko! Ziet er goed uit.

Groet,
Arno.