Een nieuwe Monster mod
Een oranje uiteraard!
Wat ‘klopt’ er niet aan, oftewel, wat is de mod?
Niet gelijk spieken
Een nieuwe Monster mod
Een oranje uiteraard!
Wat ‘klopt’ er niet aan, oftewel, wat is de mod?
Niet gelijk spieken
Ik heb geen idee, maar ik ben dan ook niet zo bekend met de “Monsters”…
Wat ik wel weet is dat ik hem absoluut kicke vind zo!!, maar ik ben dan ook wel een Orange loving fool…
Mooi klokkie zo (tu)
Pieter.
Ik kom niet verder in de buurt dan met deze ‘ode’ aan Tsaar Nicolaas II.
De vrouw van koning Willem II was Anna Paulowna, ook een Romanov, dus er bestaat een verband:#
Wel apart: een forum voor en van liefhebbers om ‘bij de tijd’ te zijn, en dan een link naar 200 jaar koninkrijk? Als er iets uit de tijd is…
Dus heb je gelijk mijn antwoord: dat klopt er niet aan.
Wel apart: een forum voor en van liefhebbers om
’bij de tijd’ te zijn, en dan een link naar 200
jaar koninkrijk? Als er iets uit de tijd is…Dus heb je gelijk mijn antwoord: dat klopt er niet
aan.
+1
Ervan uitgaande dat de basis een SRP315 is, vallen mij eigenlijk vooral de cijfers op de bezel op. Die zijn standaard wit. Ja, en natuurlijk een leuke nato. Wat mis ik???
Verder mooi ding, hoor! Volgens mij heb ik op FB al een stukje ‘making of’ zien langskomen, eerder. Gefeliciteerd en geniet ervan!
(tu)
Yep, cijfers in bezel oranje…, niet verkeerd!
Dit is mijn interpretatie van het onderwerp:
Mooi
Lijkt een beetje op deze, die Rob net in de aanbieding had
Moet je wel van zwarte kast en band houden
Ervan uitgaande dat de basis een SRP315 is, vallen
mij eigenlijk vooral de cijfers op de bezel op.
Die zijn standaard wit. Ja, en natuurlijk een
leuke nato. Wat mis ik???
Verder mooi ding, hoor! Volgens mij heb ik op FB
al een stukje ‘making of’ zien langskomen, eerder.
Gefeliciteerd en geniet ervan!
helemaal goed. bandje was n inkoppertje, maar de oranje cijfers op de bezel vind ik zoveel meer bij t klokje passen dat t mij niet als mod zou zijn opgevallen. al dat witte stak er voor mij teveel vanaf. maar rob stelde voor om de puntjes wit te laten. ik vond dat wel ok, aangezien de chapterring witte streepjes heeft. maar achteraf gezien was dit ook n veel betere keus dan helemaal oranje.
Wel apart: een forum voor en van liefhebbers om
’bij de tijd’ te zijn, en dan een link naar 200
jaar koninkrijk? Als er iets uit de tijd is…Dus heb je gelijk mijn antwoord: dat klopt er niet
aan.
och, t isniet enkel t ‘200 jarig’ horloge. ik was al langere tijd op zoek naar n oranje horloge voor de feestelijke momenten als wk, koningsdag enzo. wilde n oranje klok die wel wat kan hebben. hoewel ik voor de coating vrees, vind ik em zo toch n mooiere combi dan met stalen bezel.
Mooi
Lijkt een beetjeop deze, die Rob net in de
aanbieding hadhttp://i1360.photobucket.com/albums/r645/Gnik51/95
edaac2acbc4c29071f09f4d7dbf2db_zps0d767baa.jpgMoet je wel van zwarte kast en band houden
ja en nee, de bezel vd 311 glimt net zo erg als de smalle tussenstukjes op de band, terwijl de mijne zo mat is als de brede vlakken op de schakels.
voor mij maakt dat n wereld v verschil kwa uitstraling.
enkel de inkepingen aan de zijkant en de facet op de kroon zijn glanzend.
Mooi detail hoor! Die zwarte stalenband vind ik zelf niet zo mooi en dat matte maakt het inderdaad mooier :~
Groetjes van zijn rode broeder die ik vandaag aan had Combinatie met Zulu zit heerlijk (tu)
Mooi detail hoor! Die zwarte stalenband vind ik
zelf niet zo mooi en dat matte maakt het inderdaad
mooier :~Groetjes van zijn rode broeder die ik vandaag aan
hadCombinatie met Zulu zit heerlijk (tu)
http://i1351.photobucket.com/albums/p784/Gdoesburg
/Watches061_zpsab56287f.jpg
thx, en leuke kleurencombi. Ik zit ook nog te kijken naar een rubberen oranje band. Eigenlijk het liefst subtiel oranje, zoals zwart met oranje elementen (stiksels ofzo).
Dat scheelt ja, die bezel
Zal ns kijken als die van Rob deze week arriveert:~
Dat scheelt ja, die bezel
Zal ns kijken als die van Rob deze week
arriveert:~
Hoewel ik de bezel erg vind glimmen, vind de oranje-zwarte wijzerplaat wel een mooie mysterieuze uitstraling hebben. Maar uiteindelijk toch liever voor een knallend oranje uitvoering gegaan.
Veel voorpret!