Ben er uiteraard erg blij mee! Ik had deze al wat langer op het oog maar een en ander kwam in een stroomversnelling toen het model vervangen werd door het, in mijn ogen beduidend minder origineel en minder oorspronkelijk concept van de Aquatimer 2000.
Waar ben ik precies blij mee? Onder ander het formaat van 42 mm in combinatie met de hoogte van 12,8 mm. Erg prettig voor een sporthorloge.
De combinatie van mat en polish. de hoogglans wijzers en indices laten de wijzerplaat er echt uitspringen. Een ander pluspunt, een datumschijf in de kleur van de wijzerplaat. Ook aangenaam, weinig tekst op de wijzerplaat. Het laten ontbreken van het woord automatic het had nog een tikje strakker gemaakt. En last but not least de interne bezel en dus de dubbele kroon. Overbodig in het dagelijks leven maar het geeft het horloge een sterk eigen gezicht.
Mooi, mooi en veeeel mooier dan de huidige serie! Die zijn echt te groot. Protserig, itt dit model.
Op mijn lijstje staat nog een 3536, maar ik zou het echt niet erg vinden als het een 3548 zou worden!
Ik zit ook met hetzelfde dilemma. Jarenlang staat een Sea-dweller/Sub-Mariner op m’n lange termijn verlanglijstje. Maar dat komt ooit wel, want Rolex veranderd toch amper wat. Maar toen kwam toch de dag…
Veels te lomp voor mij.
De 3536 is inderdaad ook erg mooi, Ook in de uitvoering met de witte wijzerplaat erg geslaagd, helaas niet zo makkelijk meer te vinden en daardoor weer snel (te) prijzig.
Ziet er fantastisch uit deze koele aquatimer.
Dit solide horloge van het gerenommeerde horlogehuis IWC, laat het hart sneller kloppen, doet de ogen twinkelen en laat het water uit de mond lopen!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit zeewaardige horloge.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z