Ik was op zoek naar een uitbereiding van de Chrono collectie. Na een aantal maanden wikken en wegen en het advies van diverse leden op het forum!, afgelopen zondag de knoop doorgehakt. Ik ga voor een pre-owned Aquatimer Charles Darwin i.p.v. een nieuwe “reguliere” Aquatimer. Ben toevallig bij Bart van @bare-watches terecht gekomen die er 1 had liggen. Gisteren de afspraak gemaakt en vanmiddag langsgegaan bij Bart. Wat een geweldig leuke ervaring, alle tijd en leuk gesprek gehad onder het genot van een lekker bakje koffie. Wat er dus in resulteerde dat ik nu een pre-owned Aquatimer gekocht heb. Het pre-owned kan overigens weggelaten worden, dit horloge is nieuw kan er geen krasje op ontdekken. Wat een geweldig mooi horloge!! Voor de liefhebbers wat foto’s hieronder.
Da’s een horloge van formaat. Op meerdere manieren. De Ariadne ernaast lijkt heel petite naast de IWC. Kan perspectief of vertekening zijn. Anyway, gefeliciteerd met je NA & veel draagplezier!
Is inderdaad wel een beetje vertekend. Maar idd als je ze naast elkaar legt is de CVDK bijna een petite. 42 mm om 44 mm is in ene een gigantisch verschil. De IWC is niet echt een subtiel horloge.