Nieuwe aanwinst: IWC

Hallo,

Hierbij toon ik met trots mijn nieuwe IWC Portofino (3563)!!!

Ik heb al eerder aangekondigd op mijn andere account (welke ik liever niet meer gebruik, vanwege de nickname) dat hij er zou komen. Ik ben van 6 horloges naar één horloge gegaan, om deze beauty te financieren. Het heeft lang geduurd, maar vandaag is hij binnengekomen. En jongens wat hij is mooi. Pure eenvoudigheid. Het maakt van een jongen een heer, wat ik wel nodig heb met mijn 21 lentes…

Een leuk puntje. Ik heb eerst drie maand met een replica van dit horloge gelopen, omdat ik wilde weten of het horloge mijn zuurverdiende spaarcentjes waard was. Ben benieuwd of deze thread veranderd in een replica-slagveld, wel eens vaker meegemaakt hier :slight_smile:

En nu dan de foto’s (welke absoluut het horloge te kort doen) van de netgeborene:

Veilig verstopt onder mijn overhemd:

Mooie klok!

Grappig dat je zo proefperiode hebt ingelast :slight_smile:

Hoe is de achterkant? transparant?

Mooi hoor! Ga je ongetwijfeld veel plezier van hebben!

gr.Joep

Mooi horloge, veel draagplezier (tu).

Mvrgr, Andre

Schitterende eenvoud! Veel genot van het dragen!
gr, HJR

Mooi hoor. Zeker de wijzers! Geniet ervan :slight_smile:

Prachtig zeg, vooral die wijzers!!
Vele jaren plezier ermee.

Mvg Jelle

Goede keus :smiley:

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst!!
Een pracht van een horloge, welke zich mag verheugen in in tijdloze draagtijd.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ingetogen en stijlvol :~

Prachtige klok!

Beste Heer Albranius,

Dat is zeker een schitterend horloge, mooi in z’n eenvoud en prachtig afgewerkt.
Daar ga je hopenlijk heel lang plezier van hebben.

Gr. Rickover

Eenvoud is het kenmerk van het ware (tu) Veel plezier ermee:)

Zeer fraai, vooral die wijzers ook. Van harte!

Super-chique (tu)

Veel plezier ermee.:slight_smile:

Mooi horloge, gefeliciteerd en veel draag plezier.

Mooi tijdloos horloge met prachtige wijzers , merk je nu ook duidelijk het verschil met de replica ???

Heel erg mooi!
Proficiat met deze aanwinst en veel plezier ermee.
Nooit spijt dat je je andere horloges hebt weggedaan?

Erg mooie dresswatch, pure klasse. Goede keus en veel draagplezier!

Jazeker, de verschillen zijn er. Het eerste uur dat ik het horloge had, dacht ik dat het wel meeviel met de verschillen. Maar naarmate ik het echte horloge langer draag, worden de verschillen groter en groter. Ik kan wel ingaan op de specifieke verschillen tussen de replica en de echte, maar dat is niet zo heel interessant. Het belangrijkste is dat je gewoon geen echte IWC om je pols hebt. Aangezien ik al jaren uitkijk naar dit horloge, is een replica niks anders dan jezelf voor de gek houden. Maar, desalniettemin, het was een goede manier om 100% zeker te zijn of het horloge de opoffering van mijn andere horloges en geld waard zou zijn. En dat was het zeker!