Nieuwe aanwinst : Jaeger LeCoultre Ref. 9046 in Wit Goud;(UPDATE nieuw bandje)

Een vijl ?!? Toch niet zo’n gehard stalen strip met handvat? Of betekend ‘vijl’ waterproof schuurpapier in Belgie? Ik hoop het
Leuke aanwinst :wink:

Deze zien we dan vast weer bijzonder snel terug binnen het verkoop gedeelte van het forum

Daar mag je zeker van zijn.Ik zou het ook niet aanraden om te doen maar deze stond 0.6mm naar binnen en het viel op, met goud durf ik dat nog maar met staal mag je dat vergeten. Een vriendin is edelsmid dus dacht ik: Als hij niet recht komt of afbreekt zet zij hem er wel weer op. Niet nodig gebleken :wink:

Ik kan u wel zeggen dat de ‘waarde’ in goede staat tussen de 900 en 1200 ligt ongeveer. Deze is vrij zeldzaam in witgoud ivgl met geelgoud.

Oh jawel, De enige manier dat je zeker bent dat je geen hoeken afrond. Ze hebben die tot absurd hoge grits ( t.e.m. 4000 waterproof) en vouwt niet op zodat je mooi recht blijft.

Als ik beslis hem te verkopen komt hij hier ook wel op. Een paar bevriende verzamelaars lijken er gek op te zijn dus even afwachten of zij hem willen. (eerst nog een nieuwe cabochon plakken en bandje uitzoeken.

Even een nieuw bandje erop gelegd:

https://igcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/11363795_618225308320710_400057169_n.jpg

Komt hem nog beter uit vind ik.
Nu nog eens kuisen met een cape cod en een nieuwe cabochon bestellen en inplakken.

2 likes

subtiel blauw in de band staat er erg mooi bij, complimenten :ok_hand:

Ik vind de combinatie prachtig . :thumbsup:

Band past er perfect bij.