Nieuwe aanwinst: JeanRichard Aquascope "Hokusai"

Heel erg mooi!
Deze wijzerplaat zou ik nooit op uitgekeken raken!

Na een aantal weken rondsnuffelen hier , is dit 1 van de mooiste horloges , gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Heel mooi met die wijzerplaat!! Gefeliciteerd.!!

1 like

ferm.

1 like

Wauw!:heart_eyes:

1 like

Heel mooi, erg fraai met dat subtiele blauw op zwart.

1 like

@El_penumbra
Dank je. Wat hield je tegen?

@marnixmoed
Ze maken mooie horloges en voor ieder wat wils. Als je alleen al naar de Terrascope mogelijkheden kijkt…

@El_penumbra
Dank je. Wat hield je tegen?

@marnixmoed
Ze maken mooie horloges en voor ieder wat wils. Als je alleen al naar de Terrascope mogelijkheden kijkt…

1 like

Damn Merl, zag deze gisteren ook passeren op dat andere forum. Speciaal beestje voor rond de pols deze, gaat je goed af.
Op het eerste zicht vond ik het maar niks, maar kan 'm meer en meer appreciëren naarmate ik meer foto’s zie, veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst!

1 like

Jij hebt altijd bijzonder(e) mooie horloges! Dit is er weer zo’n een!

1 like

Ik heb speciaal de moeite genomen om in te loggen en te zeggen: holy shit, wat een mooie wijzerplaat!

1 like

Gaaf ding! Is deze 45 mm? En hoe bevalt de band?

1 like

@johngo
Dank, ook ik moest er even aan wennen :slight_smile:

@Guapo
Bedankt voor het compliment!

@Marz
Wat een eer, dank!

@Windhund
44mm, gelukkig wel een korte lug2lug. De band is zeer goed. Gelukkig hoeft deze niet zoals die van mijn Kontiki op maat gesneden worden.

Fantastisch horloge onder gewaardeerd merk
Super klok veel plezier er mee !

1 like

Ik heb nogal kleine polsen en heb deze nog nooit gepast. Dat was eigenlijk de enige reden.

Ah, duidelijk. Mijn pols is ook niet zo groot. 17cm maar redelijk plat en hierdoor kan ik gelukkig deze aan.

Mijne cm kleiner en dan is zo’n stalen kast behoorlijk topzwaar.

Heel mooi proficiat leuk dat rode driehoekje van de secondewijzer. Veel draagplezier ermee.

1 like

Dat is jammer maar misschien valt deze wel voor je mee. Ik vind de JR niet topzwaar terwijl ik dat wel met de MM300 had. Maar om dat nou te gaan gokken…

1 like

Nooit eerder gezien, maar echt heel gaaf!

2 likes

Wanneer zet jij je autocorrect eens uit? :smile:

Ot: sow deze golfjes maken die van de seamaster in een klap saai

Stoer ding!

4 likes