Nieuwe aanwinst! kan die wel of eigenlijk niet?

Laatste mooie aankoop deze staal gouden rollie. Vind hem persoonlijk erg vet als horloge maar dragen is moeilijk. Me vrouw had hem laatst om en vond de 40 mm wel wat massief. Maar het blijft wel apart!

1 like

Kan zeker !

Mooi :+1:

Als jij het mooi vindt, gewoon doen. Voor een ander moet je geen horloge dragen.

1 like

Mwa, sneu geld voor iets dat moeilijk draagt …

6 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Als jij hem vet vindt, dan is het prima. Let niet op anderen is mijn mening.

Mijn beste,

Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Draag je toch gewoon voor je zelf he! Als we allemaal dezelfde klokjes mooi vinden dan moeten “ze” maar 1 klokje uitbrengen. Mooie klok trouwens!

Proficiat :thumbsup:
Ik vind het persoonlijk prima kunnen !

Pieter.

Waarom is het moeilijk?

De benaming ‘rollie’ - die ik voor het eerst voor hoor - zou ik ook achterwege laten. (Net als ‘Speedy’ voor Speedmaster trouwens en, nog erger, ‘Connie’ voor Constellation :confounded:. Zo, dat is eruit; sorry dat ik dit topic daartoe heb aangegrepen.)

Over het horloge zelf hoef je je in mijn ogen bepaald niet te schamen… Gewoon met trots dragen (en niet door je vrouw; voor haar is er ook een damesformaat). :grin:

1 like

Gewoon doen wat je mooi vindt. Tenzij jij draagt wat andere mooi vinden.

Beste mensen ik draag alles voor mezelf. Ik ben alleen zelf er niet over uit of het kan haha. Anders zou ik er … aan hebben. Je draagt inderdaad iets voor jezelf. Voor min vrouw vind ik de 35 inderdaad mooier. Ze kwam zelf overigens thuis met het verhaal dat ze een hulk had gepast en die mooier vond. Hmmmm

Deze kun je goed dragen, ga maar vast sparen voor de HULK.

Ieder z’n ding.