Ik had in dit topic al aangegeven http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,228721 dat er weer leuke aanbiedingen waren voor tijdschrift abbo’s. Vandaag is mijn Kiber Dakota Sabbia binnen gekomen. Ik snap nog steeds niet hoe ze dit kunnen doen. Lekkere dikke klok voor 55 euro en een jaarabbo op het blad KijK.

Proficiat leuke aanwinst,maar ik vind hem toch wel wat groot voor jou pols(tu)::o
Dat wordt dus een jaar lang de Kijk lezen!
Leuk horloge, maar wat is de diameter van de kast? Hij oogt nogal groot aan je pols.
Leuke aanwist(tu). Idd snap je niet hoe ze dit kunnen doen.
Gr,
L.R.
Dus ondanks de berichten op de kiber site dat ze niet voorradig waren (blijkbaar toch hele voorraad bij de abon. service :D) alles goed gekomen.
Mooie klok met sportieve band.
En wat de grootte betreft t.o.v. de pols: ik zie soms meisjes bij de kassa van de supermarkt waar het horloge aan beide kanten van de pols uitsteekt:)
Zal de mode zijn, en als je je zelf er niet aan stoort, wat zou het:D
Veel plezier ermee
Groet
Orisfan
De diameter is overigens 47mm. Kan ik best wel hebben hoor. Bandje zit pas op het 3e gaatje. Het boeit me echt totaal niet. Vind het een lekkere dikke klok en hij zit lekker. Mijn Casio GA100 is 55mm dacht ik en die draag ik ook graag. Foto is overigens Overigens vrij vroeg in de dag genomen. s’Avonds zet ik altijd iets op. 
Proficiat, als vind ik em persoonlijk ook oversized. Maar ach, smaken verschillen. En het gaat erom dat jij em mooi vind.
Enjoy!