Nieuwe aanwinst! Koning van de lucht - Rolex AirKing 126900!

Goedemiddag allemaal,

Zoals sommige weten had ik een tijdje geleden een topic geopend omdat ik op zoek waar naar een AirKing.

Helaas was het pech, want ik kon er nergens eentje vinden, en op marktplaats durfde ik het niet aan.

Na vele AD’s te hebben bezocht, en ook verzoekjes ingediend te hebben via de websites van bekende retailers, mocht het helaas niet baten. De AK was niet voor mij weg gelegd.

Ik had zelf een verzoek bij een grijze dealer uit staan om er eentje voor me te vinden, maar toen kwam er ineens een Explorer op m’n pad.

Eigenlijk was ik, hoewel het nog steeds de eerste keus was geweest, de AirKing al een beetje vergeten. De Explorer voldeed op dat moment aan m’n behoefte van een ‘simpele’ Rolex.

Tot ik ineens werd gebeld vandaag door een nummer uit Groningen, zonder enig benul nam ik op, en tot m’n grote verbazing was het een medewerker van S/C die mij vroeg of ik z’n mailtje had ontvangen destijds, waarin werd verteld dat het op dat moment helaas niet mogelijk was het horloge te leveren. Daarop volgde de vrolijke boodschap ; Maar nu wel! We hebben er net een binnen, en als je hem nog wil, mag je hem op komen halen!

Natuurlijk compleet overvallen, heb ik m’n portomonee gepakt, ben ik de auto ingestapt, en ben ik met raket snelheid richting Groningen geknald.

Daar hartelijk ontvangen, echt super goed geholpen door een hele vriendelijke medewerker van de juwelierszaak, paar heerlijke bakjes koffie gedronken, even gekletst over het horloge, betaald, en weer richting huis.

Nu lekker een pot bier open trekken om het te vieren, proost!

Oh ja, foto’s :grin: ;



164 likes

Lekker man!
Geniet ervan :love_you_gesture:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst en proost​:beer::grinning:

1 like

Nice! Gefeliciteerd!!

1 like

Hij is mooi :ok_hand:

1 like

Mooi, geniet ervan! Zo onverwacht is toch het leukste.

1 like

Gefeliciteerd!

:partying_face:

1 like

Veel draag plezier :100::partying_face:

1 like

Gefeliciteerd! Ik mis de mijne nog wel eens. Dat groen en geel op de dial maakt het toch nét wat leuker dan een Explorer.

PS: mooi prijsje voor je Explorer in het blauwe. Doe je goed :ok_hand:t2:

3 likes

Proficiat met de mooie aankoop!

1 like

Dat ben ik helemaal met je eens, de kleuren maken hem net ff wat speelser, en natuurlijk de kast vorm, platte zijkant, crownguards, gewoon lekker iets groffer qua vorm dan de Explorer.

:heart_hands:

3 likes

Nice! Gefeliciteerd!

En dat gewoon via een mailtje aan de AD. :grimacing:

1 like

Haha, ja ongelofelijk toch? :wink:

Ik was echt compleet achterover geslagen toen ze belde haha.

1 like

Marco ! Van harte gefeliciteerd met je AirKing uut Grunn :ok_hand: Proficat En veel plezier ermee :smiley:

1 like

Geniet ervan

1 like

Mooi!
:facepunch:t2::airplane::crown:

1 like

Nice,hoop dat deze je rust geeft :facepunch: :facepunch:

1 like

Ik begin deze Rolex steeds meer te waarderen. Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:

1 like

Heel gaaf! Net wat anders dan de standaard explorer! Goede keuze :ok_hand::ok_hand:

1 like