Kraftworxs is een merk uit Thailand dacht ik. http://www.kraftworxsthailand.com/ Dat is het land waar de meeste neppers vandaan komen maar dat is deze niet. Ik meld het even voordat de chips en cola weer worden neergezet.
De lijn heeft een leuke gimmick alle wijzerplaten zijn namelijk voorzien van âneoluxsÂźâ Dit zijn kristallen die licht absorberen en vasthouden tot twaalf uur. Dat ga ik niet testen overigens. Ze hebben ook een zeer apart duiker model en ze zijn voordelig te scoren momenteel op ebay via een zeer betrouwbare verkoper Zeit-Traum.
Ik had deze Transmitter voor 35 euro incl verzenden gewonnen. En dat is echt een koopje. De band is nog een beetje stug. Tijdwaarneming gebeurt door streepjes en de secondewijzer draait klein in het midden. Heel maf dus maar ook heel apart.
De wijzerplaat is licht oranje maar in de zon wordt hij geel en hij geeft echt een heel mooi fel licht in het donker.
Hier is een foto van een blauwe waar je het effect op ziet.
Echt een heel leuk fun horloge. Ben er heel happy mee.
Geinig ding! Kan het altijd wel waarderen van die aparte horloges.
Helaas zegt de ervaring me dat ik ze na een week of 2 bijna niet meer draag omdat ik een âgewoonâ horloge fijner vind, maar ze blijven leuk om te zien!
Ben vooral benieuwd naar dat neoluxs. Kun je laten zien hoe dat zich verhoudt tot superluminova of Lumibrite zoals een Seiko Monster ofzo? En hoe is 't tov Indiglo of EL Illuminator?
Hoe fel en hoe lang gloeit het naar jouw ervaring?
Leuk ding! Gefeliciteerd! Heb even naar de duikers van dit merk gekeken. Vind de oranje best leuk. Vraag me wel af hoe het met de afleesbaarheid van die compleet zwarte zit�
Leuk ding! Gefeliciteerd! Heb even naar de duikers
van dit merk gekeken. Vind de oranje best leuk.
Vraag me wel af hoe het met de afleesbaarheid van
die compleet zwarte zit�
Om de tijd daarop af te lezen moet je gewoon even iets dieper, 't duisternis tegemoet, duiken
Ik denk dat dat neolux vergelijkbaar is met
die lichtgevende knoppen en trekkoordjes in
badcellen ?
grtz Gerard.
Wanneer ik van buiten kom geeft hij in het donker echt heel fel licht. Dit ebt na een tijdje wel weg maar je kunt snachts toch wel altijd de tijd aflezen.
Ik denk dat dat neolux vergelijkbaar is met
die lichtgevende knoppen en trekkoordjes in
badcellen ?
grtz Gerard.
Wanneer ik van buiten kom geeft hij in het donker
echt heel fel licht. Dit ebt na een tijdje wel weg
maar je kunt snachts toch wel altijd de tijd
aflezen.
anders zoân sleutelhanger lampje meenemen
kun je hem even een paar seconden een boost geven
om er vervolgens weer een uurtje langer naar te kunnen kijken.