Nieuwe aanwinst laco flieger 42mm

Na lang wachten werd er weer eens een leuke betaalbaare flieger aangeboden die groter was dan 40mm. Past goed bij de rest van mijn duistsers de Sinn en de Laco duiker. Ik wacht nu alleen nog op een mooie bruine band ( die is onderweg )

Heel mooie klok.(tu)
Je kon vroeger kiezen voor deze automaat met ETA uurwerk, of een handopwinder met Unitas uurwerk.
Groeten. Chris.

Mijn beste,

Een mooi horloge met een eigentijdse uitstraling welke nog lang zijn charme zal bewaren.
Een collectioneur waardig. Mijn complimenten.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit bevlogen horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Hallo Wilco,

van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst:~

Ik wens je veel (draag)plezier toe.

Met vriendelijke groet,

Herman

Mooie flieger, van een mooi merk (tu)

Veel draagplezier,

Martin

Lekker tijdloze en eenvoudige klok. Mooi! (tu)

Wilco

door diashock ben ik nu nieuwsgierig geworden naar het uurwerk.

Ik heb ooit gelezen dat er een aantal bijna complete uurwerken zijn teruggevonden waar volgens mij alleen wat bruggen ontbraken. deze zijn alsnog bijgemaakt waardoor het uurwerk opnieuw in productie is gekomen.

Is het nu een eta uurwerk of een origineel uurwerk wat er in zit .
in het laatste geval heb je wellicht een goede aankoop gedaan.

Destijds werd dit horloge bij friedrichs aangeboden voor volgens mij € 900,00 kan ook guldens geweest zijn hoor.
Volgens mij heeft iemand op dit forum het echte originele klokje getoond welke tijdens de tweede wereldoorlog werd gedragen door een vlieger die is neergestort.

veel draagplezier toegewenst

Groet
arie

heren allemaal bedankt voor de reacties . en movement er zit een simpel ronda uurwerkje in

http://www.lacher-shop.de/e_shop/product_info.php?cPath=1&products_id=5

roger wilco!

He Wilco, mooie klok, hoor! Is weer een mooie aanvulling op de rest van de collectie…:)o Nog meer plannen voor uitbreiding?

Eric

(tu)Ericpp dankje , nee ik doe ff rustig aan moet in feb nog op vakantie
heb na de verkoop van de fortis de sinn sandoz raymond weil en de ze laco gekocht vond het wel weer ff goed zo :stuck_out_tongue:

eric na de verkoop van jou longines wat heb je toen terug gekocht ?? die oris??

Mooie klok(y) Had hem eigenlijk zelf willen kopen maar toen ik de advertentie zag was hij al verkocht. Viste dus mooi achter het net.
Proficiat met deze mooi klok!

ja ik zag hem en had gelijk contact op genomen en het was in de buurt