Hierbij wil ik jullie graag voorstellen aan mijn nieuwe aanwinst.
De ‘technische Angaben’
Laco Flieger Augsburg
Uurwerk: Miyota 821 A (automaat)
Diameter: 42mm
Totale lengte van de kast (lug-lug) 49,5mm.
Ik vroeg via mail aan Diana Bott, (zij onderhoudt contact met de buitenwereld bij Laco geloof ik) wat ongeveer! de totale lengte van de kast was. Op een halve mm nauwkeurig zal Duits zijn voor ongeveer:D
Wijzerplaattype A.
De eerste indruk van het horloge is goed.
Hij ziet er echt strak uit, kon op het eerste oog niets ontdekken wat er evt niet helemaal 100% uitzag. Ik ben hier echt van onder de indruk:)
De band is lekker dik, toch soepel.
Hij zit lekker om de pols.
Vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten en staren mijn nieuwe naar aanwinst om de pols;)
Mooi horloge! Bijzonder goede prijs/kwaliteit verhouding ook.
Al een paar keer heb ik op het punt te staan er een te kopen, maar er kwam telkens wat tussen. Wellicht over een tijdje…
Veel plezier ervan! Mag geen probleem zijn, lijkt mij. :~
Ik heb mevrouw Diana Bott een mailtje gestuurd met de vraag waarom er geen ‘made in Germany’ meer op de wijzerplaatstaat.
Niet dat het me wat uitmaakt, (wel of niet) alleen wil ik graag weten waarom:)
Het plezier met deze Flieger gaat wel lukken!
Met vriendelijke groet,
Herman
Master-Fan Schreef:
nice ! raar van dat made in germany, want ik heb
wel met het nieuwe logo en ook made in
Germany…nou ja ze zullen er wel hun redenen
voor hebben.
auf vielfachen Kundenwunsch haben wir vor einigen Wochen das Made in Germany sowohl auf dem Zifferblatt als auch auf dem Gehäuseboden entfernt.
Da dies auch auf der originalen Uhr aus den 40er Jahren nicht auf dem Zifferblatt stand haben uns sehr viele Kunden gefragt ob wir dies nicht mehr wie das original gestallten können und diesem Wunsch sind wir nachgekommen.
Es freut mich, dass Sie zufrieden mit Ihrem Kauf sind und wünsch Ihnen viel Spaß mit Ihrer Laco Fliegeruhr.