Nieuwe aanwinst > Leoncino

Lang op gewacht maar dan toch nog net voor kerst binnen.
Magrette Leoncino White.
In eerste instantie had ik de zwarte versie besteld.
Later, nadat ik de “echte” foto’s zag vond ik de witte een betere aanvulling op mijn overige
2 Magrettes, de Bronze en de Moana Pacific Diver PVD/All Black.
Door de kastvorm, in het bijzonder de korte lugs, draagt deze ook comfortabel op mijn dunne polsen.
Het horloge heeft een mooie sjieke uitstraling zonder te dressy te zijn.
Mooie gesp ook.
Op de marketingfoto’s is de secondewijzer veel blauwer dan in het echt, zonder de juiste lichtval lijkt
ie zwart, jammer, maar dat is het risico van kopen zonder e.e.a. in het
echt gezien te hebben.
Tevens vind ik het effect van de sandwichdial te verwaarlozen, iets waar toch in de promotie mee
gepronkt werdt.
Open achterkant is natuurlijk altijd leuk, en nog steeds 200m waterdicht.
Al met al een prachtig horloge, of het een blijvertje is, de tijd zal het leren.

Proficiat, mooi ding… Maar als ik je zo hoor zal hij geflipperd gaan worden eerdaags

Nice(tu)

Ik vind het een prachtig horloge, proficiat! Hopelijk heb ik weer wat budget als je gaat flipperen :wink:

Mooi klokkie, zelf lang getwijfeld, maar niet besteld.
Is de sandwich dail anders dan normaal dan bij panerai bijv. ? Is het minder diep kwa ruimte tussen de platen of kan het deels door de lichte kleur komen?
Veel draagplezier in ieder geval.

automaatje Schreef:

Mooi klokkie, zelf lang getwijfeld, maar niet
besteld.
Is de sandwich dail anders dan normaal dan bij
panerai bijv. ? Is het minder diep kwa ruimte
tussen de platen of kan het deels door de lichte
kleur komen?
Veel draagplezier in ieder geval.

Het relief is inderdaad niet zo diep, daarbij komt dat 12,3,6,9, niet uitgesneden zijn, dat wist ik overigens wel, is op de site duidelijk te zien.
Het is niet slecht gedaan of zo, misschien komt het omdat ik er een andere voorstelling bij had. Nog even aan wennen misschien…

inderdaad misschien even wennen,maar over het geheel gezien ? het geld waard?

automaatje Schreef:

inderdaad misschien even wennen,maar over het
geheel gezien ? het geld waard?

Voor deze prijs krijg je mooi afgewerkt horloge met eigen gezicht. Voor mij is het zijn geld waard maar das voor iedereen anders.

Mooi, ik vind m juist mooier op deze foto’s dan op de website!

mooi!

Tof gijs! Ik vind um leuk!

Proficiat!

Ziet er goed uit, gefeliciteerd.