Nieuwe aanwinst: LLD no date

Ontzettend mooi! Dat is wat ik telkens denk (en soms stiekem zeg) als ik naar m’n pols kijk. Was ik afgelopen maand nog naarstig (dankje Watchagain :blush:) op zoek naar een Tudor black bay (rood, blauw, dan weer rood, of nee toch maar blauw) nu ben ik de Tudor helemaal vergeten! Voorlopig dan he :wink:

Ik heb me lang inhouden om niet te reageren op het verkooptopic van de date versie van de LLD die kortgeleden op het forum stond, maar uiteindelijk toch maar gereageerd. Helaas… Verkocht… Balen zeg… :disappointed: Maar was de versie met datum eigenlijk wel wat ik zocht? Vond ik de no date niet veel mooier? en moest ik daar dan maar naar op zoek? En de black bay dan? Ach, ik plaats gewoon een zoekertje en zie wel wat er op m’n pad komt. Geheel tegen mijn verwachting in kreeg ik een dag later al een aanbieding waar ik geen nee tegen kon zeggen! Zaterdag heb ik het horloge opgehaald en hij is, op de nachten na, nog niet weer van m’n pols geweest.

Ik ben als een kind zo blij met m’n nieuwe aanwinst en zie mezelf dit horloge niet snel weer verkopen! En die black bay? Die ben ik voor even vergeten… Heel even dan… :wink:

Excuses voor de matige iPhone foto’s.

Foto van de vorige eigenaar:

Bedankt voor het kijken!

Groet,

Jeffrey.

21 likes

Mooi hoor. Deze wil ik ooit ook nog eens aanschaffen.
Die band van de laatste foto staat het horloge volgens mij erg goed.

Mooi, geniet ervan!

Erg mooie band inderdaad.

1 like

Gefeliciteerd, ik heb de mijne ook nog steeds heel vaak ook en ik heb nu toch al ruim 2,5 jaar

Het was ook mede door jouw foto’s die ik af en toe voorbij zag komen dat ik zo enthousiast over dit horloge geworden ben :wink:

1 like

Wauw wat een mooie aanwinst. En top bandjes erbij!

Hij staat bij mij bovenaan het lijstje als afstudeercadeau volgend jaar. Heb hem omgehad en was helemaal verkocht. Het was dan wel de date versie.

Geniet ervan!

Was je nou echt naargeestig tijdens de zoektocht of naarstig op zoek. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Anyway prachtige klok met dito bandenset. :+1:
Gefeliciteerd en veel draag - en kijkplezier.

3 likes

Goede keuze heb je gemaakt met deze topper, veel draagplezier, en lekker wisselen met de banden.

Ik moest ook maar eens afstuderen :wink:

Haha wat een blunder! Gelukkig ben ik niet de enige die deze fout heeft gemaakt zie ik op google :stuck_out_tongue:

1 like

Blijft een mooi horloge :+1:

Prachtig horloge! :+1:

Heel mooi horloge, ik heb de date gehad, paar jaar geleden verkocht vanwege negative cashflow :pensive: eigenlijk het enige horloge waar ik spijt van heb dat ik hem verkocht heb, en dat terwijl de lug tot lug eigenlijk te groot is voor mijn dunne polsen…wie weet komt ie ooit weer eens. Veel draagplezier!

Erg mooi, beter in balans dan de date.
Heel lang van blijven genieten

De mooiste moderne Longines. Van harte!

Mijn beste,

Proficiat.:+1:
Een schitterend horloge, met een mooie banden wissel.
Geniet er met volle vreugde van.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Heel mooie Longines Jeffrey! Veel draagplezier toegewenst met deze topper, gezien de keren dat deze hier de revue passeert…

Prachtig, helaas voor mij hoogstwaarschijnlijk net een maatje te groot maar hij staat desondanks bovenaan het verlanglijstje.

Flipperen kan altijd nog haha

Schitterende klok, mooie aanwinst! Vrijwel alle bandjes staan op een LLD, dus je kunt heeeerlijk afwisselen. (Ik heb 'm zelf ook :smile:)