Nieuwe aanwinst LLD

Laatste bandje dat ik heb op mijn LLD is de Colareb Venezia (korte versie) maar nu weet ik niet wat het gebeurt is maar een gaatje is te strak en de volgende te los is op min pols… :confused:
Tijd voor een nieuw bandje volgens mij…misschien zal ik een keer aan Ko vragen. :grin:

1 like

Ik vind mazout een dermate geweldig woord dat ik m’n hond zo genoemd heb. Prachtig horloge trouwens!

1 like

Mooi einde aan een avontuurlijke roadtrip

proficiat !

1 like

Ik heb een zoekmachine nodig gehad…

2 likes

LOL en hopelijk toch de juiste verklaring gevonden ?:laughing:

Gefeliciteerd! Super horloge.

1 like

Geweldig mooi horloge! Van harte gefeliciteerd👍🏼

1 like

Eindhoven ligt vrij dicht bij Vlaanderen en vroeger maakten beiden deel uit van het oude Hertogdom Brabant - daar blijft in de taal wel wat van hangen :wink:

Dit is trouwens ons Mazouteke:

3 likes

Prachtig dier!

1 like

Ruilen tegen een LLD? :wink:

Ik heb zelf 2 grote woefkes (new foundlander en Weimaraner). Christelle zou direkt ja zeggen maar ik ga toch vriendelijk bedanken :laughing: ons mensenvlees geraakt op…

1 like

Voor deze heb ik geen mazout nodig om me uit de voeten te maken :wink:

en nu terug on topic. Heb gemerkt dat de gangreserve al minstens 48 uur is (zonder mazout of naft). Ben ik zeer blij mee. Er wordt maar 38uur opgegeven toch?

Prachtige klok, gefeli. Draag hem zelf ook graag op leer. Momenteel op de cognac NATO van B&S.

Die van mij haalt overigens de 48 uur echt niet, denk 38 max.

En omdat plaatjes altijd gelukkig maken:

2 likes

Ik draag hem graag op Mesh.

Maar… op leer ook niet te versmaden. :yum:

1 like

Hij is werkelijk prachtig en een cognac kleurig bandje staat hem goed.

1 like

Idd, ik vind de standaard band mooi gemaakt met de wafel patroon en soort v suède aan de binnenzijde, ook wat iel kwa dikte.

Lange lug duiker… :slight_smile:

Dat ervaar ik ook. Door de dunne/platte band wordt dit effect versterkt. Wat op een dikkere band staat ie veel mooier om de pols en verdwijnt ineens die overhang.

Gefeliciteerd.

1 like