Nieuwe aanwinst LLD

En eindelijk voorbije vrijdag mijn nieuwe LLD Date gaan afhalen. Heb er in totaal 600 KM voor gereden maar den baas betaald toch de mazout en een zeer leuke prijs gekregen. Ze is het dubbel en dik waard! Een dag verlof puur en alleen voor mezelf :wink:

26 likes

Toppie :+1:

1 like

Proficiat, hij is nog een van mijn favoriete!

1 like

Proficiat!

Nu nog eens nieuwe band erom en genieten maar!
(Ik ben persoonlijk geen liefhebber van de meegeleverde band, te iel op dit horloge)

Groeten van zijn broer!

2 likes

Mooie aanwinst, proficiat :thumbsup:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Soms hebben wij dat gewoon nodig, en dag voor jezelf en je hobby (verslaving😉) geniet ervan!

1 like

Mooi Bart dat het allemaal gelukt is, veel plezier van deze prachtige klok. :+1:

1 like

Gave aanwinst!
Ik ga er aankomende vrijdag ook 1 ophalen bij van Hooff. Hij bood me dezelfde prijs aan als dat jij hebt betaald (zoals je vertelde in je PB). Dus een keurige prijs!

Heb er zin aan :grin: (Ik ga er overigens een vintage cognac bandje op zetten, vind ik op foto’s veruit het mooist op dit horloge!)

Één kort vraagje nog: Hij staat ook wel bekend als de L(ange) L(ug) D(uiker), hoe ervaar jij dit op je pols? En wat is jouw polsomtrek?

2 likes

Blijft een topper die LLD! Qua banden kun je er alle kanten mee op. Heb m zelf ook vaak op nato gedragen

1 like

Machtig mooi horloge, gefeliciteerd met deze aanwinst! Qua bandjes is inderdaad vanalles mogelijk…veel plezier met het wisselen. :wink:

1 like

Gefeliciteerd!!

Lekker genieten

1 like

Ik vind deze beter zitten dan mijn TUDOR BBN (dus hou het verkooptopic al maar in de gaten), polsomtrek van + 18.5 mm (dikke knobbel) Een lederen nato van Bulang and Sons in cognac gaat haar prachtig staan :wink:

2 likes

Proficiat met deze tijdloze klassieker, erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge, wat is de diameter hier van?

Schitterende aanwinst.

1 like

Proficiat!

1 like

Door deze plaatjes heb ik besloten een LLD te kopen. Vind de combinatie met zo’n band super! Prima casual-chique te dragen zo denk ik!

6 likes

42 mm en lug to lug 52 mm

1 like

Yip, heb ook een cognac bandje van bulang and sons op mijn Tudor Ranger. Deze past ook perfect op LLD :laughing:Al wil ik eerst het origineel is testen… eerste indruk is vrij positief (al lees ik veel minder goede commentaren van andere users).

Prachtig. Blijft een favoriet! :muscle: