Nieuwe aanwinst! Locman 1970

even een foto van het net. moet al mijn laatste aanwinsten nog even op de pic zetten…maar nu maar voor even deze. Is vandaag binnen gekomen. Gekocht via Chrono24.com. Lekker groot! Een echte Italiaan!

De band is ook echt wat anders…nylon.

Erg fraai!! Gefeliciteerd (tu)
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?

Die vraag durfde ik al niet te stellen… Ik vind 't beslist een mooi horloge!! (tu)

Buona sera mio amico,

Felicita con
Un orologio da polso molto bello, che magnifico. Uno collezionista dignitoso. (tu)
Successo e tutto piacere.

Arrivederci.

Orologio Signaturis Temporis

Van harte! Met name de bijzondere kast spreekt mij aan.

Yep, maar da’s ook wel een typisch trekje van Locman. Italianen weten wel raad met bijzonder design.

Ik kan hem ook wel smaken ! En hij ziet er nog vrij goed uit ! ( NOS?)

Helemaal super nieuw. ze zijn nog te koop hoor…de normale prijs was € 450,- en nu is ie € 150,-. Maar er kwam wel € 40,- verzekerd verzenden bij. Het is echt een gaaf ding. Kan goed voor de vt…maar ook nog op een pak. Een italiaans pak natuurlijk, Armani. Beetje blits…en een beetje snelle stijl…
Hij loopt ook goed moet ik zeggen. Er zit een ETA uurwerk in.

Voor 150 euro kun je je aan een Locman geen buil vallen, lijkt me zo.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! Enne… ik hou me aanbevolen voor een mooi wrist shot! :slight_smile:

Heb dit ook altijd een leuk model gevonden van Locman. Net als de Teseo Tesei maar die is weer van een andere prijsklasse. Gefeliciteerd!

Graag een paar wristshots…
Deze wil ik ook wel om mijn pols en dat voor dat geld :slight_smile:
Wat is het gewicht van de klok?

Ohh wat mooi. en dat voor die prijs. Gefeliciteerd !!!

Op verzoek van Basl nog een paar wristpics


ook nog een pic (niet de mooiste dat weet ik…die komen nog…als het buiten mooi licht is …dan maak ik ze!) van de laatste aanwinsten. Een Tissot, een Roamer, een Poljot, een Longines en de Locman natuurlijk.

Aaaaaiiii…erg mooi!!
Zo mooi, dat ik er ook een ga bestellen!! :slight_smile:
Italy, here we come :smiley:

basl Schreef:

Aaaaaiiii…erg mooi!!
Zo mooi, dat ik er ook een ga bestellen!!
Italy, here we come

Buona sera mio amico,

Mille grazie di visita ‘Italia’
Anche ’Lei felicita con
Un orologio da polso molto bello, che magnifico. Uno collezionista dignitoso.
Successo e tutto piacere.

Arrivederci e, buona notte!! :wink:

Orologio Signaturis Temporis

das uhh…aardig wat spagetti taal!

freakazooi Schreef:

das uhh…aardig wat spagetti taal!

Mijn beste,

Ik ben dan ook een ware ‘pasta’ liefhebber.
Dit in combinatie met een ‘Chianti Classico’ maakt het leven tot een waar genoegen. :wink:
En dit in de wetenschap dat mijn ‘Vintage’ achter loopt, geeft mij een zee van tijd om van dit alles te mogen genieten.:smiley:

Orologio Signaturis Temporis

Ja, van een goeie chianti classico word ik ook wel vrolijk. :slight_smile: Van die nieuwe Locman 1970 van freakazooi trouwens ook! Mooi!! (tu)

sante dan maar!