Nieuwe aanwinst: Longines Conquest Heritage

Gefeliciteerd met deze schoonheid :ok_hand:

1 like

Een van de mooiste horloges die er is naar mijn mening.
Ik vind het wel jammer dat ze geen versie zonder datum aanbieden, behalve dan een gelimiteerde serie uit 2014 ter ere van het zestig jarig bestaan van de Conquest lijn. Deze is alleen moeilijk vindbaar.

1 like

ich-finde-das-super-geil-klasse

Van harte en ik wens je er veel (draag)plezier van! :smile: :+1:

1 like

Dat is een leuk detail om te weten. De 40mm uitvoering was voor mij te groot, maar absoluut knap hoe ze de proporties zo mooi hebben weten te houden met de grotere diameter.

1 like

Dankje, de limited vind ik ook net iets mooier, jammer dat deze zo moeilijk verkrijgbaar is… Aan de andere kant heeft die datum op 12 ook wel iets, ik stoor me er in ieder geval niet aan. Overigens heeft de Flagship Heritage hetzelfde. De ‘gewone’ is heel mooi, maar de lastig te vinden limited is prachtig.

V.s

2 likes

Tof hé? Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik dat het saai zou zijn, ook met de kroko van de limited in gedachten. In praktijk is het super, het horloge zelf heeft al genoeg om naar te kijken.

3 likes

Je zou op zoek/jacht kunnen naar de 2054-2014 limited, die heeft geen datum maar is helaas zeer lastig te vinden.

1 like

Wat een schitterend horloge! :star_struck:

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze Longines, een van de mooiste van dat merk! Een top 5 dresser wat mij betreft.

1 like

Gefeliciteerd met deze magnifieke Longines! met een variatie op een bekende cultuurreclame: Alles wat Longines maakt, is mooier! Ik ga dit merk steeds meer waarderen.

2 likes

Prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Deze is echt te mooi voor woorden.

1 like

What a beauty :ok_hand::star_struck:

1 like

Prachtig is deze, zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt :grinning::grinning::grinning:, gefeliciteerd en veel plezier er mee!

1 like

Helaas onvindbaar. Nou ja misschien nog eens naar jouw versie gaan kijken en me over de datum heenzetten :slight_smile:

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Wauw wauw wauw. Wat een prachthorloge! Heel veel plezier ervan :slight_smile:

1 like

Prachtig zo’n 35mm! :ok_hand:t2:

1 like

In navolging van het bovenstaande bericht: ik denk dat @Batossai hier graag meer foto’s van ziet in het caseback topic!

1 like

Daar ga ik even nieuwe foto’s voor maken :+1:

1 like