Nieuwe aanwinst: Longines Evidenza ?!?

Hallo !!!

ik heb (nog) niet veel verstand van horloges, maar ik vind deze Longines Evidenza wel erg mooi en denk eraan deze te gaan kopen !!! www.sayin-watches.com/home.php?markid=25&bildid=666&adminid=&sprache=3&seite=3

Wat vinden jullie van dit horloge en merk ?!? Hebben ze een goede naam enz.

Alvast bedankt en mocht ik hem kopen, dan laat ik het hier wel weten.

Groet

Tja. Dit specifieke horloge vind ik niet mooi. Ik hou niet van tonneau vormige kasten.
Maar het merk Longines is een merk met een mooie historie en is nog steeds kwalitatief zeer sterk. Zeker als merk een aanrader.

Prachtig horloge van een merk met een schitterende historie. Longines maakt de laatste tijd weer horloges die mij zeer aanspreken met een eigen kaliber. Daarbij is het ook nog eens goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goede keus lijkt me.

Ik heb dit horloge onlangs toevallig “in het eggie” gezien. Echt een prachtig horloge, fors, maar niet TE fors. Verder is het een zeer geslaagd ontwerp tussen modern en klassiek in.

De prijs die op de site staat die je aangevene hebt is zeker niet verkeerd. Ik heb nog ff een scan gemaakt.

gr,
Hans Mennink

Absoluut geen verkeerde keus. Ik heb dit model een aantal keer “live” gezien en het blijft een mooi horloge en merk.

Ik ben erg onder de indruk van hun Master collection:

ENG mooie klok! In levende lijve meerdere malen gezien, echt prachtig!
Mooi merk met een mooie historie.
Ik zou zeggen: aanschaffen Erik!

Het model dat Peter laat zien is inderdaad ook niet te versmaden. Maar dat wist ie al;)

Nog wat Masters:

Ik overweeg hem ook te kopen, maar dan met een zwarte wijzerplaat. Mag ik van je weten hoe je een scan naar de prjis uitvoert? op welke site?

groet,
Paul

Deze zijn toch wel heeeeeeeeeel mooi. Vooral de chronograaf en die met de kleine sekonde.
Die chronograaf lijkt veel op de olympic version van vorig jaar.