Nieuwe aanwinst: Longines Heritage Legend Diver

Vandaag met een vriend even naar Den Haag op en neer gegaan om bij van Willegen naar de Legend Diver No Date te gaan kijken. Die had ik opzij laten leggen, aangezien zij de laatste hadden.

Aangezien ik wat horloges verkocht heb om hopelijk voor mijn verjaardag deze aan te kunnen schaffen.
Dit is iets later geworden. Vrijdag was ik jarig,10 jaar samen met mijn vriendin, aanzoek gedaan aan mijn vriendin. Dat was ook en ja en vandaag dus de nieuwe aanwinst.

Even wat snelle foto’s.

Het is dus echt een prachtig horloge met een mooie vintage look, maar de hedendaagse techniek en feeling.
Mooi hoor saffier glas, 300 meter waterdicht en een fijne band die lekker zacht is aan de binnenkant.
Ik ben er in ieder geval heel blij mee en het zal nu ook wat makkelijk zijn om voor de andere twee (speedmaster, SND) te gaan sparen. Ik ben voorlopig weer even klaar :slight_smile:

Mooi man, driemaal gefeliciteerd! (tu)

Mvrgr, Andre

Gefeliciteerd met ‘de hele handel’. Mooie aanwinst (het horloge, vriendin kan ik niet over oordelen :D).

:~

Gefeliciteerd, gefeliciteerd en gefeliciteerd. En het horloge is ook erg mooi. :wink:

Van harte, dat dit een mooi aandenken mag zijn.

Marco, driewerf gefeliciteerd (tu)

Heb je goed geregeld, gefeliciteerd en veel plezier ermee (tu)

Mijn beste,

Het lijkt de heilige Drie-Eenheid wel!!
verjaardag, 10 jarig samenzijn, aanzoek
Desalnietemin,

als ik jullie levenspad zo bezie, dan kan ik alleen maar concluderen dat dit
een schepping is vol overgave van het Ware, het Goede en het Schone.

En dat dit voorlopig beklonken is met een prachtig horloge, dat mag duidelijk zijn!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Vele malen mooier dan de "met datum-versie)

Tweemaal gefeliciteerd!

Ik had je in het vrijdagtopic al met je verjaardag gefeliciteerd!:wink:

Een “three hit combo”, van harte proficiat! De Legend Diver spreekt me enorm aan (tu)

Van Harte Marco, een prachtige klok, ik heb de date versie gehad, of deze nou vele malen mooier is zoals Brutus beweerd;), kweenie, iig heel veel plezier, geluk en gezondheid(tu)

Heel erg gefeliciteerd, hopelijk heb je er lang plezier van en hoef je niet te wisselen;)

Drie maal gefeliciteerd.
Mooi horloge!

Heel erg fraai! Veel plezier ermee!

Van harte, Marco! Met zowel je verjaardag, het horloge, en al helemaal met de aanstaande mevrouw mcfr (tu)

Lowlander Schreef:

Van Harte Marco, een prachtige klok, ik heb de
date versie gehad, of deze nou vele malen mooier
is zoals Brutus beweerd;), kweenie, iig heel veel
plezier, geluk en gezondheid(tu)

Hij straalt wel veel meer rust uit kan ik je vertellen :slight_smile:

En even voor de duidelijkheid, horloge heb ik mezelf kado gedaan voor mijn verjaardag, alleen 3 dagen later. Maar goed, ik had vrijdag en vandaag vrij, dus in het verjaardagsweekend :slight_smile:

Heel erg mooi, vind ik een van de mooist duikers aller tijden. Gefeliciteerd met je aanwinst en met het aanzoek :slight_smile: hoop dat je van beide nog jaaaaren plezier zult hebben :wink:

Mvg Jelle

Proficiat en groeten van zen broer.