Nieuwe Aanwinst: Longines Hydroconquest quartz 41 mm

Vandaag mijn ‘eerste echte’ horloge gekocht, de Longines Hydroconquest 41mm quartz black, was al een lange tijd op zoek naar het model. Ik was nog even aan het twijfelen of ik hem tweedehands zal kopen of toch een Maurice Lacroix. Punt was dat ik hem graag nieuw wilde hebben maar 840,- euro toch erg veel geld vond (voor iemand die op kamers woont en nog studeert). Gister avond zag ik het model voor 695 euro in de aanbieding staan bij Bouman in Culemborg. Volgende dag gelijk gebeld en langs gegaan, mooie zaak en prima service.
Het horloge zit echt top en vind hem om mijn pols nog mooier dan op het internet :grin:

Men zegt dat geld niet gelukkig maakt, praat nu uit ervaring, horloges wel!

12 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi! :+1:

1 like

Mooi hoor, geniet er van!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een fraai horloge van een gerenommeerd horlogehuis.:watch:
Veel plezier er mee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooi klok hoor, lekker van genieten!

1 like

Ook het tasje staat nice in mijn kamer naast de Wayang pop :smile:

1 like

Veel plezier ermee.

Hier een familielid.
[URL=http://s458.photobucket.com/user/jhopstaken/media/1_zpsnejhomba.jpg.html]

[/URL]

4 likes

Mooi model! Gefeliciteerd. En nee, studeren en een horlogeverzameling aanleggen gaat vaak niet zo goed samen. Maar, rustig aan en een goed begin is het halve werk!
Bij mij staat de automatische versie van (volgens mij) de eerste serie, zoals hierboven ook nog op de ‘long list’.

1 like

Goede investering. Beter dan het cafe. Mooie klok.

1 like

Toe maar, ik ben al lang afgestudeerd en dit horloge staat nog steeds op mijn “wishlist” :wink:
Congratz!

1 like

Dat is al een deftig horloge voor een student, ik deed het toen met een Festina’tje van ongeveer 150 euro. Gefeliciteerd!!!
Dat belooft voor de toekomst :grinning:

1 like

Geniet van je aanwinst.

1 like

Leuke aanwinst :thumbsup:

1 like

Groetjes van zijn neef :smile:

1 like

Proficiat :thumbsup:
Een erg mooi horloge, ook ik blijf er regelmatig met een schuin oog naar kijken…

Veel plezier ermee !
Pieter.

1 like

De longines of de certina action auto ?Welke van de twee heeft jouw voorkeur en waarom ?

Gefeliciteerd ermee. Heb zelf de blauwe in automaat versie. Hoop hem over enkele weken terug te krijgen, heb hem terug laten sturen naar de fabriek voor nakijken van het uurwerk. Ben het met je eens dat hij in het echt nog mooier is als op internet. Geniet ervan!!!

1 like

Gefeliciteerd, geniet er van in goede gezondheid

1 like

ik kan niet echt wennen aan het titanium van de certina dus de longines heeft m’n voorkeur