Na heel lang zoeken eindelijk dit model gevonden en ben er erg blij mee, ben lekker wezen stoeien met grijstinten en schaduw. Hoop dat de amateuristische foto,s in de smaak vallen.
Mooie Klok
en heel goed gefotografeerd
gr roel
Inderdaad knap gefotografeerd met al die donkere kleuren. Proficiat trouwens met je nieuwste aanwinst.
Mooi, heel mooi. Subtiel maar niet saai. Goede keuze en mooie foto. Altijd fijn om te zien dat mensen voor een klassiek zwitsers merk kiezen maar daarbij een andere keuze maken dan de 13 in een dozijn zoals die hier al regelmatig voorbij komen.
Daar heb je best naar moeten zoeken. Deze uitvoering kom je niet zo heel veel meer tegen. Zelf in bezit van z’n quartz broertje en die was ook al niet makkelijk te vinden.
Gefeliciteerd ermee en veel draagplezier.
(tu)
Elf.
mooie plaatjes/horloge. veel plezier er mee.
Mooi plaatje, leuk horloge. Vooral die rode punt op de secondewijzer geeft net dat beetje kleur.
Misschien een tip: als je zonder flits foto’s maakt en in plaats daarvan natuurlijk licht gebruikt, krijg je minder last van weerspiegelingen en harde contrasten/schaduwen. Wellicht dat je daarna minder hoeft te stoeien.
Mooie klok en super foto’s (tu) Dit geeft inspiratie om zelf weer eens de camera te pakken.
proficiat!
Leuk horloge!(tu) Gefeliciteerd! En wat Ferdinand hieronder zegt over flitsen en licht, moest ik ook aan denken. Niet dat ik nou zo’n fotograaf ben, maar als ik met een fototoestel fotografeer (ipv m’n telefoon, dus), dan gebruik ik het liefst ook geen flits en veel buitenlicht. Wordt vaak (nou soms, dan;)) best mooi!
Ferdinand Schreef:
Mooi plaatje, leuk horloge. Vooral die rode punt
op de secondewijzer geeft net dat beetje kleur.Misschien een tip: als je zonder flits foto’s
maakt en in plaats daarvan natuurlijk licht
gebruikt, krijg je minder last van
weerspiegelingen en harde contrasten/schaduwen.
Wellicht dat je daarna minder hoeft te stoeien.
Mijn beste,
Deze fraaie foto’s laten ons getuige zijn van een horlogepassionist ‘pur sang’.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral bij het dragen van deze uitmuntende Longines!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Top! Proficiat!
Mooie foto’s en een mooie klok, veel plezier en succes met deze kanjer(tu)
Allemaal bedankt,voor de super reactie,s en bedankt voor de tips met betrekking tot het beter fotograferen. Jullie zijn een sieraad voor dit forum. :)-d
Gefeliciteerd, is ook één van mijn favoriete horloges :
highres (nou ja, iPhone highres) : http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-6PXXO84W.jpg
Bijzonder horloge en heel er mooi gefotografeerd:} Mooi al die verschillende grijstinten en dan die rode punt van de secondenwijzer ertussen door die verraadt dat het een kleurenfoto is. Mooi gevonden! Deed mij sterk denken aan een vergelijkbaar kleureffect in een Spielberg-film (Schindlers List). Het rode jasje van dat ene meisje in de grijze mensenmassa is ook indrukwekkend mooi.
ook maar een plaatje erbij
Tempus Fugit Schreef:
Bijzonder horloge en heel er mooi gefotografeerd:}
Mooi al die verschillende grijstinten
50 tinten grijs…
voor mannen