Nieuwe aanwinst... love it or hate it

Hoi allen,
Na twee Orissen te hebben verkocht was er weer budget voor wat nieuws.
Vanmiddag door de DHL held afgeleverd.
Mijn nieuwe Oris BC4 Flight timer:

oef…

Ik vind hem vet!!!
Wat is de maat?

Grt Frank

prachtig horloge koen(tu) sinds ik de small second van je heb overgenomen loop ik steeds warmer voor dit merk, gewoon prachtige klokken met een heel eigen vormgeving. ik wens je er dan ook veel plezier mee, maar dat gaat vast lukken met zo’n aanwinst;)

freak Schreef:

Ik vind hem vet!!!
Wat is de maat?

Grt Frank

42,7 mm zonder kronen :wink:
mooi hoor. met drie tijdzones, en met de pusher links en rechts kan ik de hoofd tijdzone per druk een uur vooruit of achteruit laten springen en bij de 2nd tijdzone zit ook een dag nacht aanduiding.
Met de grote kroon kan je de binnen bezel draaien, trapsgewijs.
Best wel uitgebreid uurwerk eigenlijk

Love it. Mooie klok.

Das weer een mooie Koen, gefeliciteerd, Hij lijkt op de foto wel forser dan 43 mm…veel plezier er mee.

Tja, hoe zal ik het zeggen…, wel apart.

Cool. Oris is cool.

Helemaal in orde koen(tu)

Heftig, maar wel stoer (tu)

Veel plezier ermee,

Martin

Hoi,

Wow ::o Wát een ding man. Mooi? mwahh weet ik nog niet. Wel is het een horloge waar genoeg aan te zien valt, en wat volgens mij niet snel zal vervelen. In elk geval reuze apart, en eigenlijk gewoon gaaf.

Het lijkt me eerder een klok die je moet leren waarderen. Net als met heel veel andere dingen. Je kan mooi afwisselen ermee. Op zich lijkt de diameter zonder kroon niet eens verkeerd. Maar de knopjes benne wel erg groot zeg maar :wink:

Het is geen doorsnee keuze, en daarom krijg je van mij direct al extra punten voor deze aankoop. Veel draagplezier!

Groet,

Nico.

Mijn beste,

Proficiat met deze kordate tijdwaarnemer.
Een horloge welke je de passie voor het voortschrijden der tijd, met verve doet gadeslaan.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit groteske horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Love it!

Is anders en prachtig!

Love it, maar niet om mijn kinderpolsjes.

persoonlijk vind ik hem een beetje to much; maar smaken verschillen natuurlijk. toch niet minder plezier gewenst ermee :smiley:

mooie klok, maar vraag mezelf altijd af hoe lang ik het leuk blijf vinden.

Love it! Wat een turboklok. Zou je met de draaiknop bovenop ook fles bier kunnen openen?