Nieuwe aanwinst: Luch Einzeiger

Beste lezers,

Zojuist keek ik in de brievenbus en zat er zomaar een pakketje in de bus! Mijn tweede aanwinst van dit jaar was gearriveerd! @Monaco, bedankt voor de snelle en goede verzending.

Zoals Monaco het mooi verwoorde in zijn advertentie: een budget alternatief voor een Meistersinger van Wit-Russische bodem. Het betreft een Luch Einzeiger!

Meteen om de pols gedaan:

Een mooie aanvulling in de collectie! Eerste horloge met een witte wijzerplaat en handwinder in de collectie :blush:… Nu kan ik kijken of een Einzeiger om de pols bevalt! En sparen voor een ‘echte’ Meistersinger. Voorlopig moet ik het doen met de Luch en

13 likes

Leuk leuk leuk!!! Ik ben toch wel erg gecharmeerd van die Luch! Mooie klok hoor!!

Ach en die Meistersinger… Dromen…dromen en dromen… En tussendoor goed sparen! Dan komt alles goed!

Veel plezier van je Luch!!!

1 like

Bedankt! Ik was ook erg gecharmeerd van dit horloge! Hij kwam langs op dit forum en toen ik het zag maar meteen gereageerd :smile:… En tussendoor sparen is een goede tip! Echter, zijn er meerdere hobby’s waar het geld aan op gaat :laughing:

Leuke Luch! Ik draag de mijne ook regelmatig :smile:

2 likes

Tof horloge! Heb af en toe wel eens gezocht op Luch op eBay, maar deze wijzerplaat ben ik nog nooit tegengekomen?! :neutral_face: Heeft deze nog een speciale naam :question:

Cool !

proficiat… en het aflezen is prima te doen zeker wanneer je jezelf
aanleert om “digitaal” te denken
dus denk 10.45 i.p.v. kwart voor elf etc.

grt. Gerard

Ja dit is een Luch GAZ GL-1 van het forum watch.ru

http://forums.watchuseek.com/f10/luch-one-handed-finally-arrived-unboxing-916593.html

In this year 60th anniversary of Minsk watch factory in Belarus, former soviet republic.
Some people from russian watch forum made a memorable wristwatch: 60
pieces, one hand, old soviet calibre 1801.1 - last mechanical calibre,
which Minsk watch factory assemble in present time

1 like

Nice Watch👍
Geniet er van.

Erg leuk. Ik zag hem hier te koop staan en heb erg zitten dubben om 'm te kopen.
Maar mijn grote wens voor een 1-wijzer horloge is een Botta Uno 24, en heb deze Luch -met moeite- aan me voorbij laten gaan.
Veel plezier ermee!

Mooi, geniet ervan :+1:

Mijn beste,

Proficiat met deze ‘niet alledaagse’ verschijning,
waar je dagelijks de tijd met verve ziet verschijnen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Bedankt voor het met moeite aan je voorbij laten gaan :laughing:. De Botta Uno is zeker een mooie horloge, maar wel gelijk een andere prijsklasse :blush:

Ik vind het een tof horloge! Mocht je hem ooit willen verkopen :angel::wink:

Nice :facepunch:t5:

Top, leuke aanwinst!

Loopt in 2050 nog als een trein :+1:

Probeer eens een perlon bandje
of een nato sand colour.
Zal goed staan.

Grt.

1 like

leuk machientje! veel plezier ermee!!

Mooi!

Ik heb deze gehad, mooie klok en heel betaalbaar… zo kun je ook meerdere hobby’s hebben zonder dat je er op leegloopt :beers:

1 like

Mooie nieuwe aanwinst hoor. Lekker clean qua dial en inderdaad een strak budget alternatief voor Meistersinger. Veel plezier er mee!

Inderdaad een leuk alternatief! :+1:
Kun je alvast wennen aan het echte werk :stuck_out_tongue_closed_eyes: