Nieuwe Aanwinst LUKADO - zeer apart -

Niet mijn smaak, maar ik kan me wel voorstellen dat je hier op ‘valt’.
ik vind het wel een kunst dat men zoiets kan maken!

Geniet ervan!

Bedankt voor deze info.
Eerlijk gezegd kende ik dit merk helemaal niet (moet ik mij nu schamen), maar goed zo leer je nog eens wat.
Ik heb wat op Google rondgekeken en ik ben mij dood geschrokken van de prijzen. De duurste die ik tegenkwam was 508.300,00 Euro. Ziet er wel heel mooi uit, maar wat een geld.

De mijne kost een heeeeel stukkie minder, maar ja er staat ook maar Lukado op.

Ik viel voor het aparte ontwerp en ik denk niet dat het een echt draaghorloge gaat worden, maar gewoon als curiosa.

groet

Ed

Hoi Ed

Ik kende het merk ook niet maar tissot verwees er naar in een van de eerste comments. Vandaar dat ik het ook de google in geslingert heb. Tsja dat vind ik nou het mooie van dit forum. Een week geleden kende ik lukado niet en ook Richard Mille niet en nu…:slight_smile:

De prijzen liegen er idd niet om maar kijk eens wat en mooie schroefjes er voor die prijs opzitten das wel even andere koek :wink:

Eric, ik ben het met je eens dat de schroefjes een stuk mooier zijn.

Ik denk alleen dat als ik nieuwe schroefjes bij RM zou bestellen, ik voor dat geld ook een aardige Omega kan kopen om maar eens wat te noemen.

Overigens hoort bij een goedkopere uitvoering ook goedkopere schroefjes. Het prijsverschil moet toch ergens vandaan komen, :smiley: dus laat ik mijn Lukado maar voor wat ie is.

groet

Ed

Een tijdje geleden werd hier gepost wat Breitling schroefjes kosten (€35/s). En dat is nog maar Breitling…