Nieuwe Aanwinst LUKADO - zeer apart -

Ik zag deze Lukado en vond hem zeer apart qua ontwerp. Hij boeide mij zo dat ik hem gewoon moest hebben. Over het uurwerk weet ik verder niets, maar dat vind ik niet zo erg. Is wel een automaat en volledig doorzichtig. Met 2 jaar schriftelijke garantie, wat wil je nog meer.
Hij is zeer fotogeniek en de foto’s wil ik jullie dan ook niet onthouden.

groet

Ed

Zeker apart, leuk om zo alles te zien. Een aparte variant op de skeleton!

Wat voor uurwerk zit hierin?

Richard Mille’s kast ontwerp in een ander perspectief :wink:

Leuke klok!

Dat werd niet aangegeven, alleen de term hoogwaardig kwaliteits uurwerk.

Hoi Ed,

Ik vind hem mooi. Zeer apart. Als ik naar wat andere Lukado horloges kijk gok ik dat het een chinees uurwerk is. Maar dat neemt niet weg dat een fraai bewerkt exemplaar is en zeker kwalitatief in orde kan zijn. Ik zou hem zelf ook zo gekocht kunnen hebben. (tu)

Groeten,

Martin

Volgens mij is Lukado een eBay merk en het uurwerk zal wel Chinees zijn. Wat niet wegneemt dat deze klokjes ook best mooi kunnen zijn. Ik vind deze ook wel mooi, maar wel heel groot volgens mij.

Mijn beste,

Wel bekome het u!!

Een fraaie vormgeving heeft dit horloge en het is een sieraad om te dragen waarbij het ontwerp mij enigszins doet denken aan de extravagante horloges van ‘Richard Mille’.
Ik wens je derhalve veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit majestueuze horloge welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

De maten zijn 46 x 42 mm. dikte 13 mm.

Foto’s vertekenen iets door de groothoeklens, maar het is wel een fors horloge.
Maar mede daardoor kun je binnenwerk ook goed zien.

Ed

Sommigen hangen Kunst met een grote K aan de muur, anderen dragen Kunst met een grote K om de pols.

Gefeliciteerd met je aanwinst,

Michel

Gefeliciteerd met deze aparte aanwinst. Veel kijkplezier(tu).

Groeten, Tom Vreeken.

Het uiterlijk van dit horloge straalt toch een zekere charme uit. Als ie nou nog een beetje correct wil lopen zal het beslist een goede aankoop zijn. (tu)
Veel plezier ermee !

Goh, wat een aparte klok! Ik vind 'm mooi! (tu)

Heel leuk horloge om te zien.

Klein minpuntje vind ik dat de 4 schroefjes in de kast qua uitstraling (de rest van het horloge is nml heel sierlijk) niet bij het geheel passen.
De cijfers indexen en wijzers in een hoogglans metallic blauw (zoals de schroefjes op de achterkant) hadden het geheel nog fraaier doen ogen.

Just my two cents

Ik zal het aan de ontwerper doorgeven. :wink:

Ed

Doe dat.

Zodra de tweede druk uit komt zal ik er met belangstelling naar uitkijken :wink:

Mooi horloge Ed! Zeer sierlijk en stijlvol. Van harte (tu)

Eric volgens jouw idee:

maar ik vind hem er niet beter op worden.

Ed

(tu) (tu)

Ik wel nu alleen de wijzers en indices metallic blauw

Is dit photoshop of is dit model zo verkrijgbaar?

gefeliciteerd met dit fraaie horloge!
Ben benieuwd wat Richard Mille er van vindt;)

Groet,
Arno.

Arno Schreef:

gefeliciteerd met dit fraaie horloge!
Ben benieuwd wat Richard Mille er van vindt;)

Groet,
Arno.

Het is onmiskenbaar dezelfde stijl maar ik kan geen horloge vinden dat er exact op lijkt.