Nieuwe aanwinst: M.W.C diver

Sinds gisteren binnen, de M.W.C duiker.
Ik had al verwacht dat het een grote klok zou zijn, maar dat het een duiker zou zijn op steroïden dat wist ik niet;)
Hij is ong 44 mm breed en ong 15mm dik, bandaanzet is 24mm onder de motorkap tikt een ETA 2824 uurwerk.
Er zit een rubber bandje bij van Porsche design, maar de gesp zit er verkeerd op, dus vanwege dat zit het bandje er andersom op;) . Wellicht dat ik nog op zoek ga naar een ander bandje(suggesties zijn welkom)

Afijn de foto’s









Ziet er goed uit! (tu) Wat vind je van de afwerking van het geheel? (even afgezien van dat bandje dat verkeerd zit)
Heb je ook nog een foto van de achterkant in de aanbieding?

Paul G. Schreef:

Ziet er goed uit! Wat vind je van de afwerking
van het geheel? (even afgezien van dat bandje dat
verkeerd zit)
Heb je ook nog een foto van de achterkant in de
aanbieding?

Dank je. De afwerking is echt goed, hij voelt ook erg degelijk aan.


De foto is nog van de verkoper, de achterkant is blanco aangezien er achterop altijd het logo van de eenheid waar voor hij gemaakt is opstaat(is me verteld).

Mooie klok, veel plezier ermee.

Ruud

Dat laatste lijkt me niet zo waarschijnlijk. In het leger wordt meer gewerkt met nummers. Vaak NSN’s (Nato Stock Number). Ik kan me ook niet voorstellen dat een dergelijk horloge speciaal voor één eenheid gemaakt wordt.

Maar ik kan mij vergissen. Wie het weet, mag het zeggen! :slight_smile:

mooie robuust geheel. Stoere klok.
Veel plezier met deze diver

prachtige stoere klok en er zijn inderdaad speciale horloges gemaakt voor eenheden met embleem veel plezier er mee

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe klok.
Ziet er goed uit. Een mooie strakke, robuuste vormgeving.
Veel plezier bij het dragen (tu)

Orologio Signaturis Temporis