Nieuwe aanwinst, maar geen Ferrari GP

Heren,

Met het risico dat jullie mij nooit meer serieus nemen toon ik mijn nieuwe aanwinst.
http://www.mijnalbum.nl/Album=KTP3XURB

Ja, jullie zien het goed een Rolex GMT!

Ik ben mij er van bewust dat ik eerder niet positief schreef over een Rolex, maar dat had niks te maken met het ontwerp. Eerder schreef ik dat de bekendheid van het merk mij in bepaalde situaties (bijvoorbeeld werk) tegen staat, maar dan kan ik in deze situatie alltijd mijn Van der Klaauw om (kent toch niemand).

Dit is zeker weten 1 van mijn favoriete Rolexen en vind hem persoonlijk het mooist met de zwarte Lunette. Dus schaf ff een nieuwe zwarte lunette aan en je komt in mijn boekje met ‘Cool People’. :wink: :smiley:

Van harte en ziet er echt heel mooi uit, tophorloge. Ook mooi ter afwisseling van de vdKlaauw. Netjes en sportief, zwarte en witte wijzerplaat. (TU)

Verschilt totaal met die VDK Bram,
goeie keus dus lijkt mij, (tu) hoewel ik misschien eerder een Panerai had verwacht.
we nemen je pas niet meer serieus denk ik, als je de rode Italiaanse race bolide inruilt voor zo’n sportieve auto uit Stutgartt :slight_smile:

PS: misschien kun je iets meer wit wegsnijden rondom de 2 horloges ?

groet, André

prima aanschaf toch (tu) , mooie klok hoor

Heel erg mooi! Ontbreekt momenteel nog een mooie digitale spiegelreflex gezien de kwaliteit van de foto’s. Komen de horloges nog mooier in uit!

Gr Jeroen

Leuke combinatie, het valt me altijd op dat mijn oog valt op de rolex wanneer iemand hem om heeft. Niet negatief ,…meer iets van sportief het Rood straalt je tegemoet :),…zal ik maar zeggen !

Zo slecht zijn de foto’s toch niet? Zeker niet voor foto’s die gemaakt zijn met een telef…

Bram

ze zijn niet slecht hoor Bram, alleen is 90% van het oppervlakte van de foto’s bezet door 't laken.
en zo interessant is dat laken nou ook weer niet :slight_smile:

groet, André

Jaap,

Maar, uuuhhh zonder Spiegelreflex hou ik wel 900 in mijn zak voor mijn volg. nieuwe horloge! (HAhhhaa)

Ook weet ik nu waar ik moet zijn als iemand scherpere foto’s wil van een Rolex GMT!! (hhaaaaahhhhaaa)

Bram