Nieuwe aanwinst, maar niet overtuigd

Haha, mooi! Feest der herkenning, ik heb mijn sarb ook meteen doorgeschoven. Te klein, te hoog,… Ten minste dat is wat me ervan bijstaat, het ging allemaal nogal snel. :yum:

1 like

De SARB mee op restaurant:

Ik heb hem nu een heel weekend om de pols gehad en ik heb het volgende gemerkt:

• zelden ben ik zo voorzichtig geweest met een aankoop van mijzelf
  • zoals vele andere precies ook al ondervonden hebben is het op maat zetten van deze band geen sinecure
  • wauw wat loopt dat echt vlot zo’n automaat!
  • de maat kan ik nu al iets meer plaatsen in zijn dressy karakter

Wat ik sowieso kan zeggen na dit avontuur is dat het zeker niet mijn laatste automaat zal zijn, dat ik volgende keer toch maar eerst het horloge in het echt bekijk en dat HF een geweldige communitie is!

8 likes

Als de maat na twee a drie weken nog onnatuurlijk voelt kun je hem altijd doorschuiven. Ondertussen ook geleerd dat het echt een tijdje gewenning vraagt om de totale voeldoening te ervaren😉.

1 like

Hij past je perfect, ik heb mijn Sarb ook weer verkocht omdat hij klein draagt en ik de band niet passend kreeg. Goed ik heb dan ook dikke mannenpoten, bij jou is de maat :ok_hand:. Met kerst maar een SKX 013 erbij

1 like

Ik herken je verhaal. Voor ik enthousiast en gebeten werd door horloges was mijn kleinste horloge 44mm dia (19.5cm pols). Nu ziet alles er met dia +43mm met lange lug to lug afstand er belachelijk groot uit en wil ik niet langer dragen. Zoals hier al eerder aangehaald moet een horloge je pols sieren en een aanvulling zijn, geen hockeypuck die op je arm rust. Draag de sarb 2 weken en draag vervolgens een van je behoorlijk oversized klokken en je zal volgens mij snel merken dat die grote dingen echt niet sierlijk aanvoelen.

1 like

Nu gaat hij eindelijk de aandacht krijgen die hij verdient!
De stalen band kreeg ik maar niet goed. Te vast of te los.
Maandag een bandje besteld op Watchgecko en deze daarnet aangekregen.
Meteen geprobeerd en ik ben helemaal verkocht!

9 likes

Om eens wat verder te gaan dan ‘hij is niet te klein’: Op deze foto is hij zelfs wat aan de grote kant voor je, de band valt recht omlaag :wink:

bedoeld als aanmoediging, niet als ontmoediging :slight_smile:

1 like