Vandaag werd eindelijk, na 2 weken wachten (zie mijn eerdere post http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,117856) een pakketje uit Nieuw Zeeland gebracht.
Op 18 februari verstuurd, 21 februari ontvangst in Nederland, daarna bij de douane gelegen voor inklaren.
Het pakketje was zoals verwacht goed verpakt. Op verpakkingmateriaal was niet bezuinigd.
Zoals je kunt zien heb ik (bewust) niet gekozen voor de luxe doos. Waarom niet? Simpel, het horloge werd aangeboden in combinatie met de simpelere houten doos, en ik wilde het pakketje precies hebben zoals het aangeboden werd door Dion McAsey.
Als eerste was er het garantiebewijs van Magrette te vinden.
Hierin is zoals je ziet aangegeven dat het een prototype betreft in een oplage van slechts 10 stuks.
Na weer wat noppenfolie verwijderd te hebben kwam de etui te voorschijn, samen met een houten(!) visitekaartje van Dion McAsey.
De grootste verrassing kwam toen ik de etui opende, samen met het horloge zaten er ook nog twee extra banden in (deze waren niet besteld). dat zijn nog eens leuke presentjes. Dion, bedankt!
En toen: de Moana-D
Het horloge ziet er prachtig afgewerkt uit, je zou niet zeggen dat het een prototype is. Het voelt zwaar aan (veel zwaarder dan de Magrette Regattare VALENCIA). Het is een fors horloge, maar niet te groot. Hij is wel redelijk hoog.
De rubberen band die er standaard omheen zit draagt comfortabel en past mooi bij het horloge. Ik denk ook niet dat ik de band ga vervangen door een van de twee extra banden.
Maar wie weet, komt de bruine band nog eens om de Magrette Regattare VALENCIA te zitten. De zwarte zeker niet, het blauwe stiksel past naar mijn mening niet zo mooi bij de kleurstelling van het horloge.
Van harte gefeliciteerd met dit bijzondere horloge.
Een sportief design met een bijna chique uitstraling. Een horloge vol kracht, temperament en passie. Chapeau!!
En wat zit dit horloge overigens leuk verpakt, zo samen met die extra banden.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit diepzinnige horloge.
Mooi Horloge !
een mooie homage aan de 50 fatoms waarvan dit een reflectie is.
Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Het feit dat er maar 10 zijn gemaakt, maakt het helemaal bijzonder
Niet alleen een uniek horloge, maar ook een prachtig horloge! (tu) Hij lijkt inderdaad op een Blancpain. Wat mij betreft, had ‘Magrette’ wat kleiner op de wijzerplaat gemogen, maar ik ben gepast jaloers!!
Zuinig op zijn, hè?!