Nieuwe aanwinst Marathon SAR

Sinds een tijdje op zoek naar een Marathon en getwijfeld tussen de SAR en de TSAR.
Uiteindelijk toch gekozen voor de rustige wijzerplaat van de SAR en het feit dat het een automaat is. Vorige week is hij binnengekomen met stainless steel bracelet maar persoonlijk vind ik de ZULU fijner dragen en mooier staan!

Mijn SAR uit 2006:

Ik ben er blij mee:~

Mijn beste,

Ik kan mij goed voorstellen dat je er blij mee bent!!
Een fraaie duiker met een solide hart en een krachtige uitstraling.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze sportieve tijdgenoot!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Topklok! Heb 'm ook gehad (zonder loepje) en het is een echte toolwatch van super kwaliteit.
Wel aan de hoge kant door de flinke bezel… en door mijn Tudor Sub totaal in de vergetelheid geraakt. Dus hij mocht gaan.

Geniet ervan!

Mooi man, vooral zonder dat vergrootglas, maar dat is te verhelpen :slight_smile:
Mooie vangst.

Stoer ding hoor, mooi (tu)

Mooi horloge kan ik uit ervaring zeggen. Vind het wel een beetje zonde om dat stukje gestaalde perfectie niet te gebruiken;)

Veel plezier met je mooie en vooral robuuste aanwinst!

Klopt! De stalen Marathon band is een klasse apart.

Erg mooi.
Ik wil er ook ooit eens 1.
Ga waarschijnlijk voor de tsar.

Dank voor de leuke reacties. Wat de stalen band betreft, die gaat vast en zeker gebruikt worden :wink:
Het glaasje laat ik voorlopig zitten. Ik stoor me er niet aan en ik wil hem origineel laten

Gefeli met deze mooie klok !

Ik ben het ook met je eens qua bandje: ZO’n Nato, en zeker in die kleuren, past heel mooi bij een duiker vinnik.
Ja, het is wel zonde als je een stalen band niet gebruikt, zeker als het echt een hoogwaardige is.

Is zo’n Nato in het echt trouwens niet een beetje saai kwa kleurstelling ?
Ik zal er ook een kopen voor mijn volgende duiker, maar twijfel nog een beetje aan de kleur.

Paul.

Voor zover ik weet zijn Nato’s in de meest denkbare kleuren te verkrijgen, gewoon even zoeken op internet. Ik heb net 2 Zulu’s besteld bij horlogebanden.nl, een Bond en olive. Vrijdag overigens besteld, zaterdag al in huis dus top!

Heb de versie zonder “cyclops”. Ben er erg blij mee, ondanks dat het een flinke bonk staal is, is hij absoluut niet “lomp”.

Rustige wijzerplaat inderdaad, en met 1001 bandjes te combineren. Feli met je aanwinst! :slight_smile:

Dank je wel! Maar de versie zonder cyclops? Heb je de cyclops verwijderd? Volgens mij is er toch geen versie zonder cyclops uitgegeven?

Jawel… de vroege SAR’s waren zonder cyclops.

Ah, dat wist ik niet…

(tu)(tu)