Nieuwe aanwinst : Maurice Lacroix Double Rétrograde

Dit horloge staat al jaren op mijn verlanglijst en het is er nu eindelijk van gekomen. Ik ben nu de trotse eigenaar van een Maurice Lacroix Masterpiece Double Rétrograde. Naar mijn idee de mooiste van de Masterpiece modellen, met dubbele retrograde functie, zilveren wijzerplaat, Unitas uurwerk. Morgen volgen de foto’s :slight_smile:

Gefeliciteerd!
Ben benieuwd naar de pics.

Gefeliciteerd, hele mooie klok! En laat de foto’s inderdaadmaar komen! :slight_smile:

En wij maar wachten op die pics :wink:

Hij staat wel op mijnalbum.nl maar weet nog niet hoe ik een link moet plaatsen, morgen zal ik het ff uitzoeken. Nog even geduld…sorry…:wink:

Mijn beste,

Via onderstaande link moet het plaatsen van foto’s een fluitje van een cent zijn. :wink:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Orlogio Signaturis Temporis

De foto’s…!!!

uit de hand schieten is een beetje lastig dus de 1e is een petit peu wazig.

mooi horloge ! geniet ervan

Wat mooi, PROFICIAT!!!

Wat een plaatje. Proficiat!

Groet,

Guus

Heel erg mooi, klassiek uitgevoerd horloge! (tu)
Persoonlijk zou ik misschien liever van die verzonken korrektiedrukkers zien, ipv deze grotere “chrono-drukkers”, maar het is en blijft een zeer fraai en technisch interessant klokje.

Gefeliciteerd met deze aanwinst, veel draagplezier! (tu) (tu)

Groet,
Paul

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Je hebt er jaren naar toegeleefd en eindelijk is het er dan toch van gekomen.

Een horloge van grote klasse. Het is een zeer fraai vormgegeven horloge deze ’ Maurice Lacroix Masterpiece Double Rétrograde’. In eerste instantie oogt het horloge vrij druk, doch als je de wijzerplaat een paar keer heb mogen aanschouwen oogt het drukkende gevoel naar een gevoel van duidelijkheid. Duidelijkheid in één oogopslag wel te verstaan. Prachtig!!
Een collectionneur waardig. Mijn complimenten.
Veel plezier er mee (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Gefeliciteerd met deze klassiek ogende schoonheid. Zeker als het al jaren op de verlanglijst stond, zal je er vast veel plezier aan beleven.

Groeten, Tom Vreeken.

Even een bescheiden schopje :smiley:

Kan iemand mij vertellen wat de listprice is van de ML Masterpiece Double Retrograde?

En van de ML Masterpiece Clandrier Retrograde?

Thanx! Zeer mooi horloge!

Ik zit er zeer sterk aan te denken om te gaan sparen voor een van deze twee!

Ze zijn zoveel mooier dan wat er voor dat geld nog meer te koop is.

Heb het eens aangevraagd voor een klant en als ik het me goed herinner was het 5100,-