Nieuwe aanwinst Maurice Lacroix Miros Duiker

Gefeliciteerd met zo’n prachtig horloge.
ML weet er toch altijd iets moois van te maken.

Prachtig horloge, over de kleur zou ik me niet druk maken. Die achterkant hoort volgens mij te zijn zoals die van jou, dus matte finish. Echt goed kan ik het niet beoordelen maar er lijkt inderdaad verschil te zijn.
Veel plezier ermee!

Ik heb laatst de bruine versie bij Siebel gezien, het is niet mijn kleur, idd tikkie te licht maar het blijft een mooie dresswatch die ook nog eens gewoon mee het water in kan.
De mijne heeft ook een matte deksel met glanzende letters, moet er bij zeggen dat ik niet de cosc uitvoering heb, en ik heb de zwarte/antraciet wijzerplaat.

Bedankt allen.

@Lowlander, die zwarte van jouw lijkt ook een lichte bezel te hebben. Niet zo diep donker zwart als een Rolex Submariner, Seiko skx007, ofzo.

Dag marnix hoe bevalt de ML?

Was benieuwd.

Als ik zo rondkijk op het forum zijn er héél wat mensen enthausiast over.

Vriendelijke groet.

N.Visser.

klopt Marnix, de bezel is grijs, volgens mij, maar dat weet ik niet zeker zijn ze van aluminium gemaakt. Wat ik ook mooi vind is dat het glas en bezel bijna naadloos in elkaar over gaan.

Gefeliciteerd, een erg mooie duiker met een eigen gezicht ! Deze is denk ik ook goed om wat dressier te dragen.

Hij bevalt me goed. Er zijn punten die me persoonlijk goed bevallen en andere wat minder.

Als ik er de tijd voor heb, zal ik een impressie ervan geven.

Lowlander Schreef:

klopt Marnix, de bezel is grijs, volgens mij, maar
dat weet ik niet zeker zijn ze van aluminium
gemaakt.

Praktisch al dit soort gekleurde bezels zijn van aluminium gemaakt.

Wat ik ook mooi vind is dat het glas en
bezel bijna naadloos in elkaar over gaan.

Ja, dat is erg netjes gedaan. Maar was ik al gewend van m’n Omega’s. Maar toch positief verrast dat ze bij ML best goed letten op de details.

De achterkant van mijn bruine Miros is het zelfde als die van jou, Marnix, een matte plaat met glanzende ML naam.

Ik denk dat er dan iets is geweest met lichtval ofzo… Want iedereen hier blijkt de matte achterkant te hebben.