Overgenomen van forumlid en superblij mee! De Meistersinger 2009 NL! Wilde altijd wel een Meistersinger en deze limited was voor mij een mooie kans. Niet de standaard Meistersinger qua kleuren en wat traditionelere uitstraling, maar een wat sportievere uitvoering.
De kroon rechts draagt prettig en aflezen werkt goed (heb al kunnen oefenen met de wandklok van Meistersinger).
De NL Limited van dit jaar is zoals altijd een 1-wijzer model, maar dit jaar in een wat (auto)sportievere uitvoering. De wijzer en de halve en hele uuraanduidingen zijn – net als de opgelegde cijfers 12 en 06 – voorzien van lichtgevend rood Super-LumiNova, waardoor de tijd ook ’s nachts goed af te lezen is. Voor een extra stukje sportiviteit is de zwarte kroko-print band voorzien van rood stiksel. De 43 millimeter brede kast heeft een zesvoudig verschroefde zichtbodem waardoor het uurwerk, het robuuste Sellitta kaliber SW-200, zichtbaar is. De kroon zit – zoals gebruikelijk bij de NL Limited – aan de linkerzijde en het horloge heeft aan de voorzijde saffier glas.
Een fraai en eigenzinnig horloge, omarmt door een subtiele lederen band,
maakt van jou pols een buitenissige gewaarwording, om het voortschrijden der tijd met elan gade te slaan.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit karaktervolle horloge!!
Hoewel ik het ( door de originele beschrijving ) aangehaalde “auto” sportief niet helemaal kan/wil plaatsen.
Sportiever wel i.i.g , maar autogerelateerd ?
ZO dynamisch is die wijzer niet.
Denk dat “snelheid” & MeisterSinger nooit meer verenigbaar zullen blijken/zijn… Maar dat zou je van de term sportief ook kunnen zeggen.
Hoe dan ook. Mooi.
Tevreden over de lume ? Meen dat daar eens klachten over waren…
@Daan010 ; mooie foto man , met die muziekbladen eronder.
Vind die witte wijzer toch wel statig hoor.
Hij is inderdaad erg fraai, en in het echt nog fraaier! Gefeliciteerd! Nu moet ik “ineens” (vandaag voor het eerst) een mijn bestelde Pangaea denken… het is toch al juni? Waar blijft dat ding???
Hij is inderdaad erg fraai, en in het echt nog
fraaier! Gefeliciteerd! Nu moet ik “ineens”
(vandaag voor het eerst) een mijn bestelde Pangaea
denken… het is toch al juni? Waar blijft dat
ding???
ha ha ha
Ik zou willen dat ik het zo zou kunnen praktiseren !
“Even” zo’n ding bestellen, daarna niet meer aan denken, en dan ; oh ja ! ? Waar blijft dat ding ??
Of moet ik toch “ineens” anders lezen ?? Al blijft het ; ( vandaag voor het eerst )
Of ; alle dagen! , maar dan VANDAAG voor het eerst ???